کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مراسم معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور برگزار شد

بهرامی خطاب به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد: امروز دنا منافع مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیست، دنا منافع زاگرس و منافع ملت ایران است / شما فرزند دنا هستید، چشم این مردم امروز به عمل شما است / دنا را زخمی کرده‌اند / مدیران ناکارآمد کنار می‌‌روند / پاسخ یکی از حاضرین به بهرامی: ناکارآمدتر از همه احمدزاده استاندار سابق بود

3 مهر 1403 ساعت 15:59

نماینده مردم بویراحمد و دنا در آیین تکریم و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد گفت: شما فرزند دنا هستید، جناب آقای استاندار، چشم این مردم امروز به عمل شما است، چون این روزها دنا را زخمی کرده اند و شما باید با تمام توان از حقوق این ملت دفاع کنید.


آئین تکریم و معارفه استانداران جدید و قدیم کهگیلویه و بویراحمد با حضور اسکندر مؤمنی وزیر کشور در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج در حال برگزاری است.
به گزارش کبنانیوز، محمد بهرامی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا امروز سه‌شنبه (3 مهرماه 1403)  در این آئین به سخنرانی پرداخت و گفت: از آقای دکتر احمدزاده که طی این سالها تلاش کردند تشکر می‌کنم که مسئولیتشان امروز تمام شد و آرزوی توفیق برای استاندار جدید کهگیلویه و بویراحم دارم.
بهرامی اظهار کرد: در این چند روز مردم گلایه داشتند، کسانی که به نوعی مسئولیت پذیرفتند باید به خواست مردم توجه کنند، اگر مردم نباشند دولت معنی ندارد.
وی افزود: بارها شاهد بودیم که خیلی از دولت‌ها توجهی به خواست مردم نداشتند، هر سلیقه‌ای که داشتند اجرا کردند. اعتماد داشته باشید، مطمئن باشید هر جایی که باشد هزینه می‌دهیم و از حقوق شما دفاع می‌کنیم، این شعار نیتس، زمانی که شهردار بودم این را اثبات کردم.
وی در خصوص انتخاب استانداران گفت: آقای دکتر احمدی قائم مقام وزیر کشور تماس گرفتند، 8 مورد گزینه بودند، که 6 مورد رد شدند، بر اساس شاخص‌های کمیته انتصابان، 2 نفر هستند، با شما هم باید مشورت شود، بررسی کردیم، یکی از ملاک‌هایی که برای ما مهم بود تسلط و شناخت داشتن به استان بود.
استانداری که بیاید و شناختی نسبت به استان نداشته باشد، یک سال فقط باید بگذرد تا تسلط پیدا کند، به شخصه بر اساس سه معیار راضی به این بودم که آقای دکتر رحمانی تشریف بیاورد، اول اینکه در استان شناخته شده بودند، دوم اینکه  شناختی که بنده، خاانواده از قدیم الایام از ایاشن داشتیم، سلامتی و صداقت و وفای به عهد ایشان. سوم اینکه ایل بزرگ قشقایی همتای سیاسی ما از قدیم الایام در بحث عشایر جنوب بوده‌اند؛ لذا آقای استاندار و ایل برگ قشقیی را در استان کهگیلویه و بویراحمد ممان نمی‌دانیم، امروز می‌گوییم ما مهمان نوازان خوبی باشیم، شما خودتان صاحب این خانه هستید، اینکه جناب آقای دکتر رحمانی ریشه در این آب و خاک دارند، ایشان در این استان شروع استخدامشان بود و شاید دست تقدیر این باشد که پایان عمر خدمتشان هم در این استان باشدد.
شما فرزند دنا هستید، جناب آقای استاندار، چشم این مردم امروز به عمل شما است، چون این روزها دنا را زخمی کرده‌اند و شما باید با تمام توان از حقوق این ملت دفاع کنید.
امروز دنا منافع مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیست، دنا منافع زاگرس است، منافع ملت ایران است، این خواهش را داریم که با تمام توان از حقوق ملت و حقوق زیست محیطی کشور دفاع کنید. نمی‌دانند ایجاد سد در کنار کوه دنا موجب از بین رفتن برف‌ها می‌شود. آقای استاندار مردم حامی شما هستند، از حقوق همه ملت ایران دفاع کنید. این سد آسیب زیست محیطی برای همه کشور دارد.
وی همچنین درخصوص بحث تغییر مدیران گفت: بعضی از مدیران ناکارآمد هستند و هر کسی که ناکارآمد است. بر اساس ارزیابی عملکرد سازمان‌‌ها و مدیران دولتی هر کسی که رفوزه شده باید کنار برود.
به گزارش کبنا، در همین یک نفر از وسط جلسه فریاد زیاد در رأس مدیران ناکارآمد سید علی احمدزاده استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد بود.


کد مطلب: 491001

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/491001/بهرامی-خطاب-استاندار-جدید-کهگیلویه-بویراحمد-امروز-دنا-منافع-مردم-استان-نیست-زاگرس-ملت-ایران-فرزند-هستید-چشم-این-عمل-زخمی-کرده-اند-مدیران-ناکارآمد-کنار-می-روند-پاسخ-یکی-حاضرین-ناکارآمدتر-همه-احمدزاده-سابق

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1