کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال پیامی؛

فعال سیاسی و اجتماعی قشقایی های گچساران انتصاب استاندار جدید را تبریک گفت

31 شهريور 1403 ساعت 23:41

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندارو نماینده دولت چهاردهم در استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد را به حضرتعالی و مردم انقلابی،سلحشور،متدین،فهیم و فرهیخته استان تبریک می گویم


حاج علی پناهپوری دره شوری یکی از چهره های اصلاح طلب و انقلابی نام آشنای قشقایی های گچساران و جانشین ستاد اقوام و اقشار در ستاد مردمی گچساران دکترمسعود پزشکیان با صدور پیامی انتصاب استاندارجدید استان کهگیلویه و بویراحمد را تبریک گفت.
متن پیام حاج علی پناهپوری دره شوری به شرح ذیل است.
بسمه تعالی
برادردانشمند،فرزانه،عشایرزاده غیور
جناب آقای دکتر« یدالله رحمانی »

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندارو نماینده دولت چهاردهم در استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد را به حضرتعالی و مردم انقلابی،سلحشور،متدین،فهیم و فرهیخته استان تبریک می گویم.
رجاء واثق دارم با توجه به سوابق و تجربیات گرانبها و درخشان مدیریتی در کنارتعهد و تخصص مثال زدنی شما باعث رشد،ترقی و توسعه فراگیر استان محروم کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.
در ادامه  از حسن توجه و درایت نمایندگان استان بویژه برادر عزیز و ارزشمندم جناب آقای دکتر غلامرضا تاجگردون کمال سپاس و قدردانی را دارم.
از پیشگاه خداوند متعال عزت، موفقیت و سربلندی حضرتعالی در راه خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ولایت مداراستان کهگیلویه و بویراحمد خواهان و خواستارم.

حاج علی پناهپوری دره شوری
جانشین ستاد اقوام و اقشار در ستاد مردمی گچساران دکتر مسعود پزشکیان

 


کد مطلب: 490896

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490896/فعال-سیاسی-اجتماعی-قشقایی-های-گچساران-انتصاب-استاندار-جدید-تبریک-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1