کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه های نماز جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳چیتاب مطرح شد

سیدفرج الله پژمان: به حول قوه الهی ، با اتحاد مسلمین این آخرین امتحان قوم یهود در کره زمین خواهد بود

30 شهريور 1403 ساعت 18:19

سیدفرج الله پژمان: مُهلت اسرائیل روبه اتمام است، به حول الله این آخرین امتحان قوم یهود در کره زمین خواهد بود


به گزارش "کِـبنا" از چیتاب حجت الاسلام والمسلمین سید فرج الله پژمان امام جمعه بخش کبگیان در خطبه های نمازجمعه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۳ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز ازگناه با اشاره به مسئلهٔ روزی حلال گفت: در کسب روزیِ حلال خیلی مراقب باشید زیرا ریشه اکثر بدبختیها، عدم استجابت دعا، شیوع امراض ومرگهای زودرس همین حق خوری از راه ارتزاق حرام و یا مخلوط به حرام است. 
وی با اِذعان به اینکه، در خیرات برای اموات اگر ذره ای مخلوط به مال حرام باشد به آنان نخواهد رسید خاطرنشان کرد: آنزمانیکه مردم باروزی حلال و شکر نعمت، در پرداخت سهم دستورات خداوند (خمس، زکات ) اقدام می کردند از فرزندان ناخلف ومعضلات امروزی جامعه خبری نبود و تمامی این مشکلات امروزی در گرو فراموش شدن همین فرهنگ ناب می باشد.
حجت الاسلام پژمان در فراز دوم از خطبه های این هفته ضمن تبریک سالروز میلاد نبی اکرم "ص" و امام جعفرصادق "ع" گفت: رسالت نبی اکرم و صیانت امام صادق در پاسداشت و نکوداشت این رسالت خطیر براندازی طاغوت و حریت بخشیدن به بشریت در برابر استعمار و استکبار جهانی بود. 
وی با اذعان به اینکه مبارزه با ظلم مقدمه ایمان به خدابوده و هست خاطرنشان کرد: در قرآن از دو نفر بعنوان اسوه حسنه یکی حضرت ابراهیم "ص" و دیگری پیامبر اکرم "ص" نامبرده شده که اگر جهان اسلام بتواند در مدار منویات آنان با کنار گذاشتن اختلافات قومی قبیله ای، سنن اسلامی، اتحاد خود را حفظ کند قطع به یقین هیچ ظالم و مستبدی نخواهد توانست برآنان سیطره پیدا کند. 
امام جمعه کبگیان باتبریک هفته دفاع مقدس تکریم رزمندگان، جانبازان، خانواده های محترم شهدا وایثارگران، و بسیجیان، و ادامه رسالت خطیر این نامداران بی نشان را خواستار شد و گفت: آنان از همه چیزشان گذشتند تا امنیت، شرافت و تمامیت ارضی ایران اسلامی بدست بیگانگان نیاُفتد و ما باید ضمن تعصب به حریمشان، تا اتصال این انقلاب به حکومت جهانی حضرت قائم "ع" ادامه دهنده راهشان باشیم. 
سید فرج الله پژمان در ادامه با اشاره به جنایات متعدد رژیم سفاک اسرائیل نیزگفت: وقتی جهان اسلام در کانون تفرقه افکنی، بدعت در دین و سنت اسلامی استعمار پیر (خاصه انگلیس) دچار اختلافات و تنشهای متعدد گردیده باید هم رژیم ترسوی صهیونیستی در هیبت پوشالی خود دست به چنین جنایتهای غیرملموسی علیه آنان بزند و خیلی ازآنان در سکوت مطلق فرو بروند. 
این خطیب جمعه تصریح کرد: وقتی در ماورایِ تاریخ خوانده و یا دیده ایم که هیچ ظلمی پایدار نبوده قطعا اسرائیل هم از بین خواهد رفت فلذا اکثر دول اسلامی تاکی میخواهند دراین سکوت ننگبار مانند کبگ سر زیر برف بکنند و قطعه قطعه شدن همکیشان خودشان در جنایتهای متعدد غیر انسانی اسرائیل را شاهد باشند. 
وی در پایان با محکومیت اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در انفجار پیجـر و بیسیمهای حزب الله و با اذعان به اینکه جمهوری اسلامی ایران علیرغم تمامی هجمه های متعدد نظامی، سیاسی فشارهای اقتصادی دنیای استکباری تنها پایگاه مقاوم جهان اسلام در برابر استبداد است خاطرنشان کرد: مهلت خدا و منتقم نماینده خدا به یهود به آخر رسیده، و این آخرین امتحان قوم یهود واسرائیل در کره زمین است. 
سید فرج الله پژمان افزود: اسرائیل مانند مار زخمی که راههای گریزش را ازدست داده به هر نحوی زهر خودش را به یمین و یسار میریزد، مطمَئِن باشد در نفسهایِ آخرش بدست حزب الله لبنان، انصارالله یمن تحت هدایت جمهوری اسلامی ایران بصورت ننگ باری با خفت و خواری به فنا خواهد رفت.
این خطیب جمعه خاطرنشان کرد: به حول قوه الهی دعای جهانیان، در بطن وعده الهی که فرمود: وَقُلۡ جَآءَ ٱلۡحَقُّ وَزَهَقَ ٱلۡبَٰاطِلُۚ إِنَّ ٱلۡبَٰاطِلَ كَانَ زَهُوقࣰا، و براستی حق پایدار و باطل نابود شدنی است انشالله تعالی به مقدمه ظهور منجی این آخرین امتحان قوم یهود در دنیا خواهد بود. 

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭ 

خبرنگار: اسماعیلِ رسام


کد مطلب: 490856

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490856/سیدفرج-الله-پژمان-حول-قوه-الهی-اتحاد-مسلمین-این-آخرین-امتحان-قوم-یهود-کره-زمین-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1