تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۴۹۰۸۳۴
موحد: توجه جدی به کیفیت آنتن‌دهی در تمام بخش‌های شهرستان را افزایش دهید

دیدار موحد با وزیر ارتباطات

۱
۰
دیدار موحد با وزیر ارتباطات
کبنا ؛صبح امروز (پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳) سید محمد موحد نائب رئیس اول کمیسیون اصل نود با سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفت‌وگو کرد. پیش از این اظهار نظر سید محمد موحد راجع به رفع فیلترینگ در جامعه بازخورد زیادی داشت.
به گزارش کبنا نیوز، در این دیدار که پس از اظهار نظر صریح سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع فیلترینگ صورت گرفت، در مباحث مختلف بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدا وزیر محترم ارتباطات ضمن قدردانی از مطالبه مردمی حاج آقا موحد برای رفع فیلترینگ بمنظور افزایش کسب و کار‌های مبتنی بر بستر فضای مجازی، اظهارداشت: یکی از برنامه‌های دولت چهاردهم که از زبان رئیس جمهور نیز مطرح شده هست همین موضوع رفع فیلترینگ بوده است و از مبادی قانونی پیگیری شده و خواهد شد.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده حضور دکتر هاشمی را در کابینه دولت وفاق ملی افتخاری برای ایران اسلامی دانست که یک دانشمند هوش مصنوعی و دارای تحصیلات عالی و طی مدارج در حوزه‌های مختلف، امروز بر مسند وزارتخانه نشسته است که می‌تواند با تکیه بر علم و درایت خود و با استفاده از توانمندی مدیران متخصص و متعهد تحول خوبی در ماموریت‌های این وزارتخانه بوجود آورد.
نائب رئیس کمیسیون اصل نود در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه جدی به کیفیت آنتن دهی دکل‌های تلفن همراه در تمامی بخش‌های حوزه انتخابیه شد تا تمامی مردم از نعمات انقلاب اسلامی بهره‌مند گردند.
موحد همچنین به تقویت زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان‌های حوزه انتخابیه پرداخت و افزود با توجه به نیاز اساسی، مردم در تمامی حوزه انتخابیه از اینترنت پایدار استفاده نمایند.
سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دغدغه‌های سید محمد موحد مبنی بر افزایش کیفیت زندگی مردم بر بستر‌های وابسته به وزارت ارتباطات را تحسین کرد و قول‌های مساعد را در ایجاد شبکه پایدار اینترنت در شهرستان کهگیلویه بزرگ، افزایش دکل‌های مخابراتی برای آنتن دهی تلفن همراه در بخش‌ها و روستا‌ها، توسعه زیرساخت‌ها را بیان نمود، و دستوراتی جهت تخصیص اعتبارات لازم نیز صادر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تیر: ناییییییییییب رئیییییییس اول. هی اووووووووف
عجب دستاوردی
دیو که بیرون رود فرشته درآید
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1