کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

حسن نوروزی با کدام سابقه؟ / نام بردن از حاجی‌زاده برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد شبیه یک شوخی است

27 شهريور 1403 ساعت 19:22

در میان بازار مکاره گمانه‌زنی‌ها حول استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد لیست بلندبالایی از مرتبط‌ترین تا نامرتبط‌ترین افراد به میان آمده است.


در میان بازار مکاره گمانه‌زنی‌ها حول استاندار آینده کهگیلویه و بویراحمد لیست بلندبالایی از مرتبط‌ترین تا نامرتبط‌ترین افراد به میان آمده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به‌زودی تعیین خواهد شد و آن گونه که گفته می‌شود این جایگاه به دو گزینه نهایی و در برخی محافل به گزینه نهایی و قطعی خود رسیده است.
در این میان اما مطرح‌کردن برخی نام‌ها در نوع خود تأمل‌برانگیز و حتی تأسف‌برانگیز است. از جمله نام‌بردن از حسن نوروزی به‌عنوان یکی از گزینه‌های استانداری موجب تردید و حتی نگرانی شده است. اینکه سابقه و رزومه موفق و قابل‌قبول عملکردی حسن نوروزی کدام است که به استناد آن نام وی در میان گزینه‌ها آمده است؟
حسن نوروزی در دوره مدیریت خود در سازمان و برنامه‌ریزی که صرفاً ناشی از حمایت و خواست تاج‌گردون بود یک دوره پر انتقاد را سپری کرد و بعد زمانی که ساسان تاج‌گردون از فارس به وزارت جدیدالتأسیس میراث‌فرهنگی رفت نوروزی جانشین وی شد تا عملاً کل سابقه مدیریتش مدیون غلامرضا تاج‌گردون باشد.
نوروزی در دولت قبل هم مسئولیت گرفت. مسئولیتی قابل‌تأمل که هر چند زود عذر نوروزی را در کرمانشاه به جهت غیربومی خواستند اما پوشیده مانده است که نوروزی از چه راهی و توسط چه کسانی در کرمانشاه مدیر شد.
آن هم در دوره‌ای که تاج‌گردون مورد خصم شدید طیف زاکانی‌ها بود.
بنابراین مطرح‌کردن چنین نام‌هایی بی‌تردید هیچ نسبتی با واقعیات بیرونی ندارد. پذیرش نام نوروزی سخت و دشوار است تا چه رسد به نام یکی از پرحاشیه‌ترین و ناممکن‌ترین ‌نام‌ها یعنی کیومرث حاجی‌زاده که در برخی محافل هم از وی به‌عنوان گزینه استانداری نام‌برده می‌شود.
حاجی‌زاده محصول و دست‌پرورده مدیریت شریعتی استاندار خوزستان بود و در دوره معاونت عمرانی‌اش در استان کمترین شباهت را به یک معاون استاندار از خود نشان داد.
حال چگونه است این نام‌ها مطرح می‌شود آیا پای سربه‌سر مخاطب نهادن در میان است و یا برخی چهره‌ها وضعیت استان را چنان دیده‌اند که گمان می‌کنند می‌توانند به‌راحتی استاندار شوند.
واقعیت باید گفت از این خبرها نیست و چنین مدیرانی امتحان پس داده‌اند و سپردن مدیریت میانی به آن‌ها نیز تکرار خطا خواهد بود و کهگیلویه و بویراحمد نیازمند مدیران واقعی و از جنس مردم است.


کد مطلب: 490753

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490753/حسن-نوروزی-کدام-سابقه-نام-بردن-حاجی-زاده-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-شبیه-یک-شوخی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1