کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست هماهنگی برگزاری دومین کنگره بزرگداشت آیت الله ملک حسینی مطرح شد؛

آیت الله ملک حسینی: دلم سوخت به حال آقای استاندار و تعجب کردم / ظاهراً مسئولان دفترشان دریغ داشتند که مسائل را به وضوح به‌ایشان منتقل کنند / هر جامعه‌ای که برای بزرگش احترام قائل شود برای خود احترام قائل شده / احترام به بزرگان و تکریم اسوه‌‌ها ‌امید بخشیدن به نسل‌های آینده است

27 شهريور 1403 ساعت 18:48

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر جامعه‌ای که برای بزرگش احترام قائل شود برای خود احترام قائل شده است، احترام به بزرگان و تکریم اسوه‌‌ها ‌امید بخشیدن به نسل‌های آینده است برای اینکه بتوانند به چنین رشدی برسند.


نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر جامعه‌ای که برای بزرگش احترام قائل شود برای خود احترام قائل شده است، احترام به بزرگان و تکریم اسوه‌‌ها ‌امید بخشیدن به نسل‌های آینده است برای اینکه بتوانند به چنین رشدی برسند.
به گزارش کبنانیوز، حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی (عصر سه‌شنبه 27 شهریورماه 1403) در نشست هماهنگی برگزاری دومین کنگره آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی (ره) که در دفتر نماینده ولی‌فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: از حضرت آیت‌الله حسینی سپاس‌گزارم که میزبانی این جلسه را برعهده گرفتند و این اجتماع را به فال نیک می‌گیرم، بی‌شک تحت اشراف ایشان کنگره‌ای پربار شکل خواهد گرفت. حضورم برای طرح پیشنهادهایم نبود، و برای تشکر از تلاش‌های گذشته بود و تلاش‌هایی که چندی پیش برای این جلسه شکل گرفت.
وی افزود: اگر آن‌طور که آقای درخشان زحمت کشیدند، باید این جلسه شش ماه قبل برگزار می‌شد، چون آقای استاندار فرمودند که خودم باید باشم، تماس‌های مکرر با دفتر ایشان افاقه نمی‌کرد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظمی که در کنگره قبل فراوان تلاش کرده بود، از آقای استاندار گله کردند، و‌ ایشان گفتند که در جریان نبوده‌اند. ظاهراً مسئولان دفترشان دریغ داشتند که مسائل را به‌وضوح به ایشان منتقل کنند و دلم سوخت به حال آقای استاندار و تعجب کردم.
آیت‌الله ملک‌حسینی در ادامه گفت: آنچه پیشنهاد فرمودید بسیار زیبا بود، ولی ان‌شاءالله این تبیین‌های زیبا و خواسته‌های معقول در جلسه مشترک کمیته‌ها باید به ارزیابی گذاشته و انتخاب شود.
آیت الله ملک حسینی: دلم سوخت به حال آقای استاندار و تعجب کردم / ظاهراً مسئولان دفترشان دریغ داشتند که مسائل را به وضوح به‌ایشان منتقل کنند /  هر جامعه‌ای که برای بزرگش احترام قائل شود برای خود احترام قائل شده / احترام به بزرگان و تکریم اسوه‌‌ها ‌امید بخشیدن به نسل‌های آینده است
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دست شما برای برگزاری کنگره فاخر خالی نیست، استان تجربه خوبی در برگزاری کنگره‌های شهدا دارد، بسیاری از مسئولانی که در این کنگره شرکت کردند اعتراف کردند در هیچ جای کشور چنین کنگره‌ای برگزار نکردیم، کنگره اول مرحوم آقا نیز با تلاش‌های دانشگاه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه مدیریت، روحانیت، کنگره‌ای بسیار فاخر بود، بیشتر داده‌های موجود در کنگره به خرج نرفت، و قرار شد یک دبیرخانه دائمی شکل بگیرد که به یکی از ادارات سپرده شود، چون کسی بانی نشد، هنوز این داده‌های خام وجود دارد، از عهده خودمان ساخته نیست، چون هزینه بالایی می‌خواهد و باید استان به مدد می‌آمد.
وی گفت: پیشنهاد یک مجموعه نوشته‌‌ها را دارم که نیازمند این هست که یک سری از مطالبی که دست ما است تقدیم مسئولان کنگره کنیم.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی افزود: آرزو دارم کنگره‌ای بهتر و گسترده‌تر از گذشته، هم به لحاظ مخاطبان، هم در شهر‌های متعدد، دوروزه باشد، یک روز در استان کهگیلویه و بویراحمد و یک روز در استان فارس.
وی گفت: برگزاری جلسه در حضور ایشان رمز ‌امید به شکل‌گیری کنگره، دوام تسکین‌ها و به هدف رسیدن برنامه‌ها است. هر جامعه‌ای که برای بزرگش احترام قائل شود برای خود احترام قائل شده است، احترام به بزرگان و تکریم اسوه‌‌ها ‌امید بخشیدن به نسل‌های آینده است برای اینکه بتوانند به چنین رشدی برسند.


کد مطلب: 490750

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490750/آیت-الله-ملک-حسینی-دلم-سوخت-حال-آقای-استاندار-تعجب-کردم-ظاهرا-مسئولان-دفترشان-دریغ-مسائل-وضوح-به-ایشان-منتقل-کنند-جامعه-ای-بزرگش-احترام-قائل-شود-خود-شده-بزرگان-تکریم-اسوه-ها-امید-بخشیدن-نسل-های-آینده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1