تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۴۹۰۵۴۱
در ادامه جلسات دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم؛

روحانی: صداوسیما باندی و گروهکی شده؛ آنچنان پشتشان گرم است که هیچ دادگاهی نمی‌تواند کاری کند و هیچ شکایتی به جایی نمی‌رسد

۶
۱
روحانی: صداوسیما باندی و گروهکی شده؛ آنچنان پشتشان گرم است که هیچ دادگاهی نمی‌تواند کاری کند
کبنا ؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز گذشته (۱۹ شهریور) در ادامه جلسات دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، هدف از این جلسات را تجدید دیدار با همکاران خود و طرح مباحث دوستانه و دلسوزانه عنوان کرد و گفت: اعضای دولت تدبیر و امید چه در دولت قبل و چه این دولت آمادگی داشته و دارند که تجربیات و نظرات خود را جهت کمک به پیشبرد امور و رفع مشکلات کشور منتقل و همکاری کنند.
 رئیس‌جمهور دوره‌های یازدهم و دوازدهم با انتقاد از عملکرد صداوسیما اظهار داشت: قبلاً می‌گفتم صداوسیما ملی نیست، میلی است، الان صداوسیما باندی و گروهکی شده است. یک گروه صداوسیما را گرفته، هرچه دلشان بخواهد را پیش می‌برند و تهمت و افترا می‌زنند. آنچنان پشتشان گرم است که هیچ دادگاهی نمی‌تواند کاری کند و هیچ شکایتی به جایی نمی‌رسد.
 روحانی افزود: اگر بی‌حرمتی به ناموس مردم در خیابان‌ها، مردم را خشمگین کرده است، باید در جبران آن کوشید و فضای کرامت و احترام به حقوق شهروندی و اخلاق عمومی را بازسازی کرد. اگر روش برخورد مأمورین مالیاتی و عدم توجیه مالیات‌های کمرشکن، فعالان اقتصادی را آزرده است، باید روش اصلاح را با مشورت خود آن‌ها پیدا کرد. اگر فعالان رسانه‌ای و فرهنگی از سوءاستفاده از عنوان نظارت برای انحصارطلبی و مداخلات بی‌مورد به ستوه آمده‌اند، باید با مشورت خود آن‌ها، راه تقویت نظارت رسانه‌ها و وحدت ملی را پیدا کرد. اگر تک‌صدایی و بی‌اخلاقی در صداوسیما، مردم را به سوی رسانه‌های بیگانه سوق داده، باید به سوی مردم بازگشت و رسانه ملی را بار دیگر رسانه مردم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

باوفا
Iran, Islamic Republic of
آن موقع خودت رئیس جمهور بودی خوب بود و حالا که نیستی بد شد
محمد
Iran, Islamic Republic of
بوی تفرقه می آید
محسن
Iran, Islamic Republic of
دولت چهاردهم دولت وفاق ملی است لطفا تفرقه نیندازید تا اهداف و کارش را دنبال کند.
محقق
Iran, Islamic Republic of
8 سال حکومت کردی در مسکن، خودرو، بنگاه های اقتصادی ، توزیع دارو، کرونا با روز 700 کشته، ارزش پول ملی، پروژه های عمرانی تمام تعطیل و برجام و ...روابط خارجی، خدایی چه کار کردی... عملکردت را بگو ... اگر صدا و سیما نگفته عملکردت را ما خودمان داد می زنیم و توی کوچه و خیابان و این عملکردها را بیان می کنیم.
دوستار
Iran, Islamic Republic of
خودت را ذلیل و درمانده تر نکن و مردم را به یاد آن دوران نینداز
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
اغای روحانی این عمل رسانه تقلید اعمال ورفتار شما عزیزه که حتی یک دونه خانه نساختی وهمسان سازی بازنشسته ها را لغو کردی سیاست خارجی را هم باختی و
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

اگر براي رياست سازمان بورس فراخوان داده شود. شخصيتي متخصص و متشخص و دانا و با تجربه انتخاب ...
رانت مومنانه

رانت مومنانه

روزنامه سازندگی نوشت: «عشقی»‌ها همیشه در تاریخ ایران سرشناس بوده‌اند. از سیدمحمدرضا کردستانی ...
1