کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل جدید مناطق نفت‌خیز جنوب بخواند:

کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب؛ بیمه تکمیلی نفت یا بیمه ناقصِ بی درمانِ نفت

18 شهريور 1403 ساعت 20:07

حدود یک سال و اندی از شو تبلیغاتی مدیریت منابع انسانی با همکاران به‌ظاهر کارشناس مناطق نفت‌خیز جنوب به بهانه تهیه نرم‌افزار بیمه تکمیلی درمان می‌گذرد.


حدود یک سال و اندی از شو تبلیغاتی مدیریت منابع انسانی با همکاران به‌ظاهر کارشناس مناطق نفت‌خیز جنوب به بهانه تهیه نرم‌افزار بیمه تکمیلی درمان می‌گذرد.
یعنی اوایل قرارداد سال گذشته نرم‌افزاری با پشتوانه مدیریت مناطق و با تحکم و اجبار به پذیرش این برنام.
برنامه‌ای که حدود ده‌ها مأموریت اداری، صدها جلسه و میلیون‌ها هزینه صرف وقت و مالی برای آن گردید.
 از خرید وسایل سخت‌افزاریِ بدون نیاز (تین کلاینت و مودم و وسایل جانبی) با مبلغی بیش از یک میلیارد تومان تا هزینه برنامه‌نویسی (به مبلغ ۴۹۰ میلیون تومان) توسط شرکتی برون سپار که البته برون‌سپاری در کار نبوده و توسط احدی از برنامه‌نویسان مدیریت فاوا تهیه گردیده است.
برنامه‌ای پر از سندسازی و پول‌شویی.
همان‌طور که می‌دانیم هدف از ساخت هر برنامه: سهولت در انجام کار، بهره‌برداری به‌موقع، جلوگیری از خطا و اشتباه، ممانعت از برون‌رفت دارایی شرکت، ایجاد ارزش‌افزوده برای سازمان و تکریم پرسنل و جلوگیری از تضییع حقوق مادی و معنوی پرسنل محترم است
که همه‌ی این موارد را به‌صورت معکوس در برنامه بیمه تکمیلی درمان فیدوس به‌صورت کلی و یکجا می‌توان مشاهده کرد.
 برنامه‌ای با باگ‌های: دسترسی به اطلاعات خانواده و خانوار، امکان ثبت‌نام افراد غیر خانواده، امکان ثبت مشخصات اشتباه، دسترسی به‌حساب شماره شبا افراد و هزاران هنرنمایی دیگر.
جالب است بدانید طبق دستورالعمل شرکت ملی نفت تمامی پرسنلی که پارسال بیمه البرز بوده‌اند امسال نیز از بدو قرارداد آنلاین هستند و می‌توانند از خدمات درمانی استفاده کنند.
 ولی بنا به عقده‌های دیده‌شدن آقایان حبیبی‌پور، بهاری زاده و خانم قرمز کن ۳ ایده‌پرداز و مغز متفکر نفت هنوز امکان حذف برای پرسنلی که تمایلی به استفاده ندارند مقدور نمی‌باشد
 و پرسنلی که نیاز به ثبت‌نام جدید اعضای خانواده از قبیل همسر، فرزند متولد شده و پرسنل جدیدالاستخدام، پرسنل حذف شده بند دال از پیمانکاری در سال گذشته، کبر سن‌ها و زیر دیپلم‌ها میسر نیست و هنوز در صف انتظار و چراغ‌سبز برنامه فیدوس نشسته‌اند.
 بارها مشکلات برنامه از طریق کارشناسان بیمه تکمیلی، امور اداری‌ها، شرکت‌ها و مدیریت‌ها به گوش مدیر منابع انسانی رسانده شد که در پایان تمام این گزارش‌ها آقای حبیبی پور  ملاک عمل را صداقت افراد در حین ثبت‌نام عنوان نمود.
اگر ملاک صداقت افراد است پس چه نیازی به نوشتن برنامه و جلوگیری از خطا بوده است. از برنامه‌ای که به دست آفتاب‌پرستی چون بهاری زاده به دست سایه‌های نفت رسیده و قبل از طلوع به غروب آن نزدیک شده‌ایم انتظار بیشتری نمی‌توان داشت. آری افسانه‌ای با دو میلیارد تومان هزینه و سه افسانه‌پرداز...
در پایان از بازرسی نفت تقاضای پیگیری این مسئله دراسرع‌وقت را داریم.
جمعی از کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب


کد مطلب: 490451

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490451/کارکنان-شرکت-ملی-مناطق-نفت-خیز-جنوب-بیمه-تکمیلی-نفت-یا-ناقص-بی-درمان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1