کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کلنگ‌زنی پروژه اصلاح و رفع نقاط حادثه‌‌خیز تنگ پیرزال؛

تنگ پیرزال کهگیلویه اصلاح می‌شود + فیلم

13 شهريور 1403 ساعت 15:42

صبح امروز (سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳) به مناسبت هفته دولت با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ، معاون عمرانی استاندار، فرمانداران کهگیلویه و چرام، مدیرکل راه و شهرسازی پروژه اصلاح و رفع نقاط حادثه‌خیز تنگ پیرزال کلنگ زنی شد.


صبح امروز (سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳) به مناسبت هفته دولت با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ، معاون عمرانی استاندار، فرمانداران کهگیلویه و چرام، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای پروژه اصلاح و رفع نقاط حادثه‌خیز تنگ پیرزال کلنگ زنی شد.
​​​​​​
به گزارش کبنانیوز، پس از وقوع چندین تصادف در تنگ پیرزال و جان باختن چند نفر از شهروندان کهگیلویه‌ای در این محور، مطالبات عمومی و مردمی سبب شد مسولین به فکر حذف نقاط حادثه‌خیز تنگ پیرزال بیفتند.
    
معاون استاندار با اشاره به اتفاقات تلخ رخ داده در این مسیر از تلاش‌های صورت گرفته جهت تامین اعتبار برای حذف نقاط حادثه‌خیز تنگ پیرزال سخن گفت.
    
 طهماسبی مدیر پروژه تنگ پیرزال در گفتگو با کبنانیوز با اشاره به مجموع اعتبار پروژه به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان گفت: پروژه تنگ پیرزال به طول ۶۵۰متر و عرض ۹ متر که شش متر آن جاده و سه متر حاشیه جاده، با چهل هزار متر مکعب خاکبرداری،۱۵۰۰ متر مکعب خاکریزی معمولی و سنگی به همراه ۱۵۰۰ متر مکعب بیس و ۴۶۵۶۰ متر آسفالت کلنگ‌زنی شد.
وی ادامه داد : دو ابنیه فنی آبرو و یک دیوار حائل به طول سی متر با ارتفاع سه تا پنج متر در این پروژه احداث خواهد شد. 
طهماسبی زمان بهره‌برداری از این پروژه را در صورت فراهم بودن شرایط جوی مناسب و تامین اعتبار مورد نیاز، پایان سال جاری اعلام کرد.

 


کد مطلب: 490285

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490285/تنگ-پیرزال-کهگیلویه-اصلاح-می-شود-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1