کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در فضای مجازی مطرح شد:

نامه شیرعلی خرامین به نماینده سمیرم: با سد ماندگان نه مامی برای تو می‌ماند و نه من، و نه برای زاگرس / متعجبم که ذوق‌زده شده‌اید!

7 شهريور 1403 ساعت 18:09

شیرعلی خرامین عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج درخصوص الحاق دنای شمالی به استان اصفهان به نماینده سمیرم نامه نوشت.


شیرعلی خرامین عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج درخصوص الحاق دنای شمالی به استان اصفهان به نماینده سمیرم نامه نوشت.
به گزارش کبنانیوز، خرامین در این نامه نوشت:  نماینده محترم مردم شریف سمیرم جناب آقای کریمی تبریک شما تحت عنوان بازگشت دننا به مام وطن را مشاهده کردم. متعجبم از نگهبانی چهار گراز پیروپاتال ذوق‌زده شدید. مام وطن من و شما دناست که با سد ماندگان نابود می‌شود. دلم برای هر دوی‌مان سوخت، یاد داستان خر برفت و خر برفت مولوی افتادم. ککا جان‌عزیزم شما غرق آواز و رقص سماع باند نقد علی بدون از اطلاع از بیرون بر سینه می‌زنی. من از بیرون می‌بینم که خر من و شما را قصد فروشش کرده‌اند. بیا بیرون دنا در آستانه نابودی است. با سد ماندگان نه مامی برای تو می‌ماند و نه من، و نه برای زاگرس. یادت باشد ککا جان اینها به فکر گوله گرازهای من و شما نیستند، اینها دنبال آب ماندگانند.
 


کد مطلب: 490032

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/490032/نامه-شیرعلی-خرامین-نماینده-سمیرم-سد-ماندگان-نه-مامی-می-ماند-زاگرس-متعجبم-ذوق-زده-شده-اید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1