کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه یاسوج:

مناظره های انتخابات به میدان سیاه نمایی برخی نامزدها تبدیل شده

1 تير 1403 ساعت 15:58

امام جمعه یاسوج با اشاره به برگزاری مناظره های انتخاباتی گفت: مناظره ها در ایام انتخابات را اقدام خوبی به برای ارائه برنامه و پیام های نامزدها به مردم عنوان کرد.


امام جمعه یاسوج با اشاره به برگزاری مناظره های انتخاباتی گفت: مناظره ها در ایام انتخابات را اقدام خوبی به برای ارائه برنامه و پیام های نامزدها به مردم عنوان کرد.
به گزارش کبنانیوز، آیت الله حسینی در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات از سیاه‌نمایی پرهیز کنند، افزود: مناظره های انتخابات تبدیل شده به میدانی برای سیاه نمایی برخی نامزدها.
وی اضافه کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به جای سیاه نمایی به ارائه برنامه هایشان بپردازند و این مهم‌ترین رسالت کسانی است که خود را در جایگاه رییس جمهور شهید می دانند.
خطیب جمعه یاسوج با اشاره به اقدامات گسترده دشمن برای تضعیف روحیه مردم ایران افزود: ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر دشمن به حضور قدرتمند مردم متکی است و مسئولان نباید دشمن را بزرگ جلوه دهند.
وی عنوان کرد: تعامل با دنیا از اهداف مورد اهتمام انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش آن بوده است، امّا این تعامل باعث نشده تا جمهوری اسلامی از اصول انقلاب صرف‌نظر کند و صراحت نداشته باشد.
آیت الله حسینی گفت: معتقد به تعامل با دنیا هستیم ولی ارتباط و دیپلماسی برای ما ارزش دارد که عزت، اقتدار و احترام ملت ایران حفظ شود.
وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات باید دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به لازم‌الاجرا بودن قانون حجاب در کشور تاکید کرد: کسانی که به موضوع عفاف و حجاب در کشور سمت و سوی ایدئولوژیک می‌دهند آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.
وی اضافه کرد: مسأله حجاب یک ضرورت شرعی و الزام قانونی مورد اتفاق آحاد جامعه ایرانی است.


کد مطلب: 477310

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/477310/مناظره-های-انتخابات-میدان-سیاه-نمایی-برخی-نامزدها-تبدیل-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1