تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۷۶۸۷۹
دادستان یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بازداشت ۵ متهم حادثه تلخ در آبشار یاسوج

۱
بازداشت ۵ متهم حادثه تلخ در آبشار یاسوج
کبنا ؛ دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج نفر از متهمان حادثه آبشار یاسوج دستگیر شدند.
سید علی ملک‌حسینی با اشاره به حادثه ساعت ۲۴ شنبه شب پارک آبشار یاسوج و قتل یکی از نیرو‌های دریابانی بندر لنگه، افزود: بازپرس بلافاصله در محل حضور پیدا کرد و پرونده تشکیل داده و اظهارات نیز گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه تحقیقات اولیه صورت گرفته است، اظهارکرد: در این رابطه یک نفر در هنگام حادثه دستگیر شد و چهار نفر دیگر نیز شناسایی، دستگیر و بازداشت شده‌اند و بررسی‌های لازم در حال انجام است تا اینکه با بررسی ادله ابعاد مختلف این حادثه مشخص و سایر متهمین احتمالی نیز شناسایی و دستگیر شوند.
دادستان یاسوج با بیان اینکه در این حادثه یک نفر دیگر که در آبشار یاسوج مهمان بوده تیر خورد، عمل جراحی بر روی او انجام شده و هم اکنون در حالت نرمال است، بیان کرد: ابعاد مختلف این حادثه در حال بررسی است و فعلاً نظر قطعی نمی‌توان داد و بعد از بررسی‌های دقیق اظهارنظر نهایی انجام می‌گیرد.
مراسم تشییع پیکر پاک شهید والامقام عرصه امنیت استواریکم «احسان فرخیانی» صبح امروز سه شنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۸:۳۰ صبح از جلوی ستاد انتظامی استان، در میدان امام حسین شهر یاسوج برگزار و سپس در زادگاهش روستای «سیوکی جلیل» شهرستان بویراحمد به خاک سپرده خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1