کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

باز هم تصادف زنان گوجه چین دهدشتی / اگر سد آبریز احداث می شد ...!

21 خرداد 1403 ساعت 8:42

این دومین تصادفی است که در ماه جاری زنان گوجه چین دهدشتی را به کام مرگ می کشاند.


تصادف زنجیره‌ای در محور ارتباطی گچساران به دهدشت ۲ کشته و هفت مصدوم برجای گذاشت. 
    
به گزارش کبنانیوز، به گفته شاهدان، در این تصادف دو زنی که برای گوجه چینی مسافر بهبهان بودند کشته شدند، این دومین تصادفی است که در ماه جاری زنان گوجه چین دهدشتی را به کام مرگ می کشاند.
خیلی از مردم منطقه کهگیلویه باور دارند که اگر سد آبریز و پتروشیمی دهدشت و چرام احداث می شد، و زمین های خشک و دیم زیر کشت می رفتند زنان مجبور نبودند بخاطر گوجه چینی به بهبهان بروند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: در این حادثه که ظهر امروز گزارش شد چهار دستگاه خودرو شامل پژو ۲۰۶، پارس، پراید، پژو ۴۰۵ کیلومتر ۳۵ جاده گچساران به دهدشت (روستای مردان معصوم) با هم برخورد کردند.
کاظم فلاحی‌دوست افزود: عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات شهید بنگی‌زاده بلافاصله به محل حادثه اعزام و پس از کنترل ترافیک، عملیات رهاسازی را برای مصدومان انجام دادند.
فلاحی‌دوست تصریح کرد: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و یکی دیگر از مصدومان با توجه به وخامت حال، بلافاصله با آمبولانس پایگاه لیشتر به بیمارستان بهبهان انتقال داده شد، اما مصدوم به دلیل شدت خون‌ریزی در بیمارستان جان باخت شد.
وی خاطرنشان کرد: سایر مصدومان که بیشتر از ناحیه دست و پا دچار شکستگی و آسیب شده بودند با همکاری اورژانس۱۱۵ به بیمارستان انتقال داده شدند.
وی با اشاره به اینکه یکی از خودرو‌ها دچار آتش سوزی شده بود گفت: اطفای حریق پژو ۲۰۶ قبل از رسیدن عوامل امدادی توسط مردم در صحنه به وسیله‌ی کپسول آتش نشانی انجام گرفت.


کد مطلب: 476835

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/476835/باز-هم-تصادف-زنان-گوجه-چین-دهدشتی-اگر-سد-آبریز-احداث-می

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1