کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

12 طرح کلان در کهگیلویه و بویراحمد در حال احداث است

16 خرداد 1403 ساعت 16:44

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ طرح عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد در دست احداث است که ۷ مورد آن در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ طرح عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد در دست احداث است که ۷ مورد آن در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
 علی محمد روستا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح‌های عمرانی حوزه زیرساخت در استان اغلب فعال است؛ که سد تنگ سرخ یکی از آن‌ها است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح در ۲. ۵ سال دولت سیزدهم رونق گرفت و ۷۰ هکتار از اراضی مردم تملک شد، افزود: در حوزه راه و شهرسازی طرح‌های زیادی در حال انجام است که به غیر از پل‌های جاده یاسوج_ سی‌سخت که با مشکلی مواجه شده که در حال رفع آن هستیم بقیه طرح‌ها فعال است.
وی بیان کرد: برای روشنایی تونل محور پاتاوه به دهدشت ۲۷۰ میلیارد اعتبار نیاز است که ۱۴۰ میلیارد آن مربوط به حوزه نفت است که در چند ماه آینده انجام و مجوز تردد اتوبوس از این جاده اخذ می‌شود.
روستا با بیان اینکه سایر پرطرح‌های راهداری و آب آشامیدنی فعال است، گفت: سال گذشته به ۱۰۰ روستا آبرسانی شد و امسال نیز از محل محرومیت‌زدایی و یا اعتبارات سفر رئیس جمهور به ۱۵۰ روستا و مجتمع آبرسانی می‌شود.
وی با اشاره به فعال بودن ابر پروژه آبرسانی به لیکک گافزود: بخشی از طرح‌های حوزه زیرساخت، دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست ما این است که طرح جدیدی نداشته باشیم و به سمت تکمیل طرح‌های نیمه تمام برویم.
وی خاطرنشان کرد: ۱۲ طرح کلان با متراژ بالا در دست احداث است که ۷ مورد در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و بقیه، نیازمند ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.


کد مطلب: 476685

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/476685/12-طرح-کلان-کهگیلویه-بویراحمد-حال-احداث

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1