تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۷۵۸۵۵

پرونده بزرگ فساد در فوتبال؛ پای «میم.الف» با ماجرا باز شد | متهم تازه کیست؟

۱
۰
پرونده بزرگ فساد در فوتبال؛ پای «میم.الف» با ماجرا باز شد | متهم تازه کیست؟
کبنا ؛پای یکی از معاونان وقت شرکت مس، به ماجرای فساد فوتبالی در یکی از تیم‌های زیرمجموعه این باشگاه باز شده و تحقیقات در این مورد همچنان ادامه دارد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری‌آنلاین، یکی از معاونان سابق شرکت مس از جمله متهمان پرونده بزرگ فساد در فوتبال است که بر اساس اظهارات برخی دیگر از متخلفان این پرونده تحت تعقیب قرار گرفت.
«میم.الف» معاون وقت شرکت مس یکی از حامیان جدی «م.ز» مدیرعامل اسبق باشگاه بوده و به همین دلیل اتهاماتی به وی نسبت داده شده و در روند تحقیقات از او بازجویی خواهد شد.
این معاون شرکت مس علاقمند به مداخله در مسائل و فعالیت‌های ورزشی شرکت بوده و با سرمربی و مدیرعامل وقت تیم فوتبال نیز در مقطع بروز تخلفات مورد ذکر ارتباط نزدیکی داشته است.
مدیرعامل اسبق شرکت مس پس از مشاهده گزارش تخلفات در سال ۱۴۰۱ نسبت به برکناری مدیر مالی وقت این شرکت که همزمان مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان بود، اقدام کرد و معاون یاد شده نیز به همین دلیل از سمت خود کنار گذاشته شد.
بر این اساس به نظر می‌رسد اخبار و گزارش‌هایی که تا امروز منتشر شده تنها بخشی از اطلاعات مرتبط با این پرونده است و روند تحقیقات در خصوص متخلفان فوتبالی و غیر فوتبالی که با شکایت شرکت مس از حدود یک سال پیش آغاز شده همچنان با جدیت از ناحیه نهادهای مربوطه دنبال می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
لطفا حروف الفبای فارسی را کثیف نکنید بدآموزی دارد تازه به دوران رسیده های انقلابی نما حروف الفبای فارسی را هم کثیف کردند هر انگلی دزدی کرد اسم کاملش را بیان کنید ملت ایران همیشه و همه جا می گویند کشور ایران کشور غنی هست علت این فشار و بدبختی ملت دستان کثیف مسئولان است اگر حکم شود که مست گیرند هرچه مسئول هست باید گیرند دست خدا بالاترین دستهاست
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1