تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۴۷۵۸۱۰
کبنا گزارش می دهد؛

پای حرکت معاونان ‌‌‌‌قوه قضائیه در روز بارانی گرفته نشود!؟

۰
پای حرکت معاونان ‌‌‌‌قوه قضائیه در روز بارانی گرفته نشود!؟
کبنا ؛
سی و یکمین سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی انجام گرفت که هواشناسی هشدار سطح زرد صادر کرده و در شهر‌های مختلف استان شاهد بارش باران هستیم.  یقیناً این حضور میدانی مسئولان عالی‌رتبه سبب شناسایی نقاط ضعف و قوت می‌شود و در تصمیمات مهم و کلان اثرگذار خواهد بود که باید آن را به فال نیک گرفت؛ اما بارندگی شاید مسئله‌ای شود که برخی از سفرهای مسئولان به بعضی از نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد را مشکل‌ساز کند.
به گزارش کبنا نیوز، حضور مسئولان کشوری در سطوح بالای هر قوه‌ای برای کهگیلویه و بویراحمد مایه خیر و برکت است، اما مشخص نیست که چرا و به چه دلیلی این سفر در روز بارانی انجام گرفته است، مسئولان استانی و ستاد بحران بارش باران را گوشزد کرده بودند یا خیر؟ بهتر نبود که در یک روز عادی این سفر انجام می‌گرفت تا سرکشی‌ها و بازدید‌ها و تصمیم‌ها به شکل بهتری انجام می‌گرفت.
در این سفر که ریاست قوه قضاییه در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونان وی به شهرستان‌ها  مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند، احتمالاً بارش باران فراغ بال و پای رفتن به برخی از مناطق را از مسئولان می‌گیرد، و ممکن است برخی از بازدید‌های مسئولان لغو شود!
همین الان و بر اثر بارش‌های روز‌های اخیر، جاده‌های برخی از مناطق روستایی در بویراحمد، دنا و مارگون، هنوز باز نشده است، و روستاییان با مشکل مواجه هستند، همین روستاییانی که در سال‌های گذشته هم مسئولان آمدند و به آن‌ها سر زدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سی‌ویکمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضائی، بدون پروتکل‌های مرسوم تشریفاتی، دقایقی پیش وارد یاسوج شد و در فرودگاه یاسوج مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز سه‌شنبه (۲۵ اردیبهشت) طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش خواهیم کرد در حد مقدور مسائل حقوقی و قضایی استان را برطرف کنیم‌/همچنین در رابطه با رفع سایر مسائل و مشکلات استان که مستقیم مرتبط با قوه قضاییه نیست نیز تلاش خواهیم کرد با همکاری سایر دستگاه‌ها، اقدامات مقتضی را در حدی که سزاوار مردم غیور و متدین این استان است ترتیب دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1