تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۵
کد مطلب : ۴۷۵۱۴۰
در نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه مطرح شد؛

نماینده ولی‌فقیه: در استان کهگیلویه و بویراحمد شُورش را درآورده‌اند، قرار بود مدیر ضعیف با عملکرد ضعیف برکنار شود / آمار خودکشی در استان کهگیلویه و بویراحمد بالا است

۸
۰
نماینده ولی‌فقیه: در استان کهگیلویه و بویراحمد شُورش را درآورده‌اند، قرار بود مدیر ضعیف با عملکرد ضعیف برکنار شود / آمار خودکشی در استان کهگیلویه و بویراحمد بالا است
کبنا ؛در سایه حاکمیت انقلاب اسلامی، استان کهگیلویه و بویراحمد همواره شاهد تحولات و پیشرفت‌های چشمگیری بوده است. بااین‌وجود، این استان همچنان با چالش‌ها و مشکلات متعددی روبرو است که گریبان‌گیر مردم این دیار شده است.
 به گزارش کبنا، یکی از این مشکلات که در سال‌های اخیر به‌شدت افزایش‌یافته، آمار خودکشی در استان کهگیلویه و بویراحمد است. این موضوع نگران‌کننده، زنگ خطری را برای مسئولان و مردم به صدا درآورده و ضرورت بررسی دقیق علل و عوامل آن و ارائه راهکارهای اساسی برای حل این معضل را بیش‌ازپیش آشکار کرده است.
 در همین راستا، نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت‌الله حسینی، نماینده ولی‌فقیه در این استان، برگزار شد تا به بررسی این موضوع و سایر مسائل مهم استان پرداخته شود.
 در این نشست، حاضران از جمله رئیس شورای ائتلاف، دبیر شورا، عضو شورا و جمعی دیگر از فعالان سیاسی، به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص خودکشی، عملکرد مسئولان، مشکلات مردم و راهکارهای حل آنها پرداختند.
 در این نشست که به مدت چند ساعت به طول انجامید، حاضران به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مختلف استان از جمله انتخابات، عملکرد مسئولان، مشکلات مردم و راهکارهای حل آنها پرداختند.
اهمیت توجه به حضور نیروهای انقلابی متخصص در انتصابات
حجت‌الاسلام محمد غفاری رئیس شورای ائتلاف در سخنرانی خود با اشاره به رسالت این شورا در راستای اهداف انقلاب اسلامی، اظهار داشت: "شورای ائتلاف وظیفه دارد تا با برنامه‌ریزی و فعالیت‌های مستمر، زمینه را برای حضور نیروهای انقلابی و کارآمد در عرصه‌های مختلف به‌خصوص انتخابات فراهم کند."
 وی با بیان اینکه "فعالیت‌های شورای ائتلاف به انتخابات محدود نمی‌شود"، افزود: "ما باید با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تربیتی، زمینه را برای ارتقای سطح آگاهی و بصیرت جوانان و سایر اقشار جامعه فراهم کنیم."
 غفاری در ادامه به برخی از اقدامات انجام شده توسط شورای ائتلاف اشاره کرد و گفت: "ما در طول مدت فعالیت خود، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در خصوص مبانی سیاست، اخلاق نقد، گفتگو، جریان‌شناسی و غرب‌شناسی برای اعضای شورا و سایر فعالان سیاسی کرده‌ایم."
 مسئولین زمینه‌ساز دلسردی مردم از نظام می‌شوند
 موحدی دبیر شورای ائتلاف نیز در سخنرانی خود با اشاره به انتظارات مردم از مسئولان، اظهار داشت: «مردم انتظار دارند که مسئولان در خدمت آنها باشند و مشکلات آنها را حل کنند.»
 وی با بیان اینکه «متأسفانه برخی از مسئولان به‌جای خدمت به مردم، به دنبال منافع شخصی خود هستند»، تصریح کرد: «این موضوع باعث نارضایتی مردم شده و آنها را نسبت به‌نظام دلسرد کرده است.»
موحدی در ادامه خواستار نظارت بیشتر نماینده ولی‌فقیه در استان بر عملکرد مسئولان شد و گفت: «آیت‌الله حسینی باید با تذکر به مسئولان، آنها را به انجام وظایف خود در قبال مردم ترغیب کند.»
باید به حضور زنان در اجتماع توجه بشود
  شهین رحیمی عضو شورای ائتلاف نیز در سخنرانی خود با اشاره به مشکلات زنان در استان، اظهار داشت: «متأسفانه از زنان در پست‌های مدیریتی به‌اندازه کافی استفاده نمی‌شود.»
 وی با بیان اینکه «زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند و باید در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها نقش داشته باشند»، تصریح کرد: «استفاده از توانمندی‌های زنان می‌تواند به حل بسیاری از مشکلات جامعه کمک کند.»
رحیمی در ادامه خواستار توجه بیشتر مسئولان به مسئله حجاب در دانشگاه‌ها و ادارات شد و گفت: «متأسفانه در برخی از دانشگاه‌ها و ادارات، شاهد بی‌حجابی و بدحجابی هستیم که این موضوع مغایر با ارزش‌های اسلامی است.»
شورای ائتلاف زمینه حضور نیروهای انقلاب را عرصه‌های مختلف فراهم کنند
 آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در سخنرانی خود با اشاره به وظایف شورای ائتلاف، اظهار داشت: «شورای ائتلاف باید با شناسایی و معرفی نیروهای انقلابی و کارآمد به مردم، زمینه را برای حضور آنها در عرصه‌های مختلف فراهم کند.»
 وی با بیان اینکه «انتخاب افراد اصلح در مسئولیت‌ها، یکی از مهم‌ترین وظایف ما است»، تصریح کرد: «ما باید با همدلی و وحدت، برای حل مشکلات مردم و پیشرفت استان تلاش کنیم.»
 آیت‌الله حسینی در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات استان از جمله بیکاری، فقر و اعتیاد، گفت: «حل این مشکلات نیازمند عزم ملی و همکاری همه دستگاه‌ها است.»
 وی در خصوص خودکشی در استان نیز اظهار داشت: «متأسفانه آمار خودکشی در استان کهگیلویه و بویراحمد بالا است که این موضوع نگران‌کننده است.»
آیت‌الله حسینی با بیان اینکه «دلایل مختلفی برای خودکشی وجود دارد، اما یکی از مهم‌ترین این دلایل، مشکلات اقتصادی و اجتماعی است»، افزود: «ما باید با حل این مشکلات، زمینه را برای کاهش آمار خودکشی در استان فراهم کنیم.»
وی در ادامه اظهار کرد: امروز چشم همه آزادگان جهان به انقلاب اسلامی است و باید آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب به هر صورت حفظ شود.
آیت‌الله حسینی با بیان اینکه مسائل کلان زیادی پیرامون ما وجود دارد و نباید اهداف عالیه خود را فدای مسائل کوچک کنیم گفت: نباید اهداف عالیه انقلاب را فدای مسائل انتخاباتی و مدیرکل شدن خودمان کنیم مسائل امروز ما بسیار فراتر از این موضوعات است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: هرچند بی‌مهری‌ها و بی‌تدبیری‌ها در جا‌هایی وجود دارد ما در جلسات عمومی و خصوصی این مسائل را به کرات گفته‌ایم در سفر ریاست جمهوری نیز این مسائل به آقای رئیس جمهور گفته شد.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه باید هر چیزی سر جای خودش باشد نمایندگان کار خودشان را انجام دهند و استانداران هم کار خودشان را بکنند و تصمیم‌گیر باید استاندار باشد و دولت و استاندار خودشان برای مسائل اجرایی تصمیم بگیرند، گفت: از سوی دیگر باید کار‌ها به دست افراد متعهد و متخصص سپرده شود هر جا ضرر کرده‌ایم به دلیل مدیریت افراد غیرمتعهد و غیرمتخصص بوده است در کشور و در استان هم انقلابی متعهد و متخصص کم نداریم.
وی در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای ائتلاف مبنی بر مدیریت‌های ضعیف گفت: ما هم در مورد چنین مسائلی خیلی گفته‌ایم باز هم می‌گوییم اما جایگاه ما مربوط به عزل و نصب‌ها نیست جا‌هایی که می‌بینیم مسأله انقلاب است و مصالح انقلاب در خطر باشد خیلی سریع اظهار نظر می‌کنیم ورود کرده و تعارف هم نداریم گاهاً نهیب هم می‌زنیم و در جا‌هایی ممکن است حتی ما را هم متهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به اعضای شورای ائتلاف با بیان اینکه شما یک جریان سیاسی شناسنامه‌دار هستید، گفت: می‌توانید صدای خود را به خوبی به مسئولان کشوری و استانی برسانید.
وی با اظهار تأسف از اینکه متأسفانه ما از روی ریل خارج شده‌ایم، گفت: قوه مجریه به کنار رفته و قوه مقننه هم می‌خواهد قانونگذاری کند و هم اجرا که چنین کاری نمی‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه بعضی جا‌ها قول داده‌اند که یک مدیر ضعیف با عملکرد ضعیف برکنار شود گفت: برای مثال ۵ ماه پیش گفتند یک نیرو آماده کرده‌ایم که جابجا شود اما آیا این کار انجام شده است متأسفانه گاهی هم گوش شنوایی نیست خصوصاً در استان ما که خیلی شور آن را درآورده‌اند.
حسینی با بیان این که نمی‌گوییم یک عده‌ای باشند و عده دیگری نباشند، یادآور شد: اما همه حرف ما این است که باید افراد متعهد و متخصص در رأس امور باشند.
وی در پاسخ به گلایه‌های اعضای شورای ائتلاف مبنی بر برخی از مشکلات در انتخابات گفت: هر چند ممکن است در هر انتخاباتی مشکلاتی وجود داشته اما اصل مهم مشارکت مردم استان است که رتبه اول کشور را به خودشان اختصاص دادند.
حسینی همچنین در خصوص انتقاد از نمایندگان استان که در همه مسائل دخالت می‌کنند و بسیاری از مشکلات مربوط به آنهاست گفت: البته باید یک بعد قضیه را هم در نظر گرفت در خیلی از استان‌ها نمایندگان کار را ر‌ها کردند اما نمایندگان در کهگیلویه و بویراحمد همواره به دنبال اعتبارات هستند.
وی با بیان اینکه این دولت کار‌های زیربنایی بسیار زیادی انجام داده و مقام معظم رهبری هم از این دولت رضایت دارند، یادآور شد: در بحث مدیریت‌ها اشکالات جدی است به رئیس جمهور هم گفتیم و دخالت آن‌ها را متذکر شدیم.
حسینی با بیان اینکه برخی از مشکلات را به رئیس جمهور انتقال دادیم گفت: به آقای رئیس جمهور گفتیم که مشکل دخالت نمایندگان و همچنین تورم دو مشکل جدی است که این دولت باید به آن رسیدگی کند.
وی خطاب به اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب استان از آن‌ها خواست پای کار انقلاب باشند چرا که هیچ چیز مانند انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های آن مهم نیست.
 در این نشست، حاضران همچنین به موضوعاتی از جمله دخالت نمایندگان در انتصابات، گرانی و تورم، مشکلات معیشتی مردم و راهکارهای حل آنها پرداختند.
 نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه در این استان، حجت‌الاسلام محمد غفاری رئیس شورای ائتلاف، موحدی دبیر شورا و جمعی دیگر از فعالان سیاسی برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب اقای حسینی امام جمعه محترم این همه ناکارامدی ، نابسامانی ، نارضایتی ، فساد ، تبعیض و حیف و میل و....‌ در کشور و استان نتیجه انتخاب مدیران بی سواد می باشد
Iran, Islamic Republic of
علتش ۴۵سال گذشته تجربه فقر بیکاری جوانان و فقر پاشی مسولان ناکارآمدی مشکلات اقتصادی و معیشتی گرانی و تورم آینده مبهم است ته شغلی دارند نه ازدواج کردن نه مسکنی نه جهیزیه دارند نه درآمدی
Iran, Islamic Republic of
یعنی قبل از انقلاب همه‌چی گل و بلبل بود؟یا اصلا چیزی وجود نداشت؟
کارشناس خودکشیmhm
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا نیروی انقلابی غیره انقلابی نداریم همه ملت ایرانیم ،مهم تخصص و کاربلد بودنه ،مشکلات اقتصادی ملت همیشه در صحنه برای سیاسیون ، را نابود کرده...
باشت
Iran, Islamic Republic of
معتمدی پور ضعیف ترین مدیر استان
سهراب
Iran, Islamic Republic of
نماینده محترم ولی فقیه از انتصاب مدیران ضعیف ناراحت هستند.
Iran, Islamic Republic of
جواب همه بدبختی و بیچارگی های استان در قران اومده؛خدا سرونوشت هبچ قومی را تغییر نمیدهد مگر به دست مردمش..در نتیجه ماهرچی ب سرمون بیاد حقمونه بخدا..
حقگو
Iran, Islamic Republic of
مدیر!!!!!!وقتی کسی سر جای خودش نیست مثلا رئیس امور ازمایشگاه استان سواد ازمایشگاهی نداره
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1