تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : ۴۷۴۴۷۴
در جریان سخنرانی در مراسم «منبر القدس الموحد»؛

سیدحسن نصرالله: آنچه در جریان است طوفان الاحرار است / اسرائیل به قطعنامه‌های شورای امنیت اهمیت نمی‌دهد

۰
سیدحسن نصرالله: آنچه در جریان است طوفان الاحرار است / اسرائیل به قطعنامه‌های شورای امنیت اهمیت نمی‌دهد
کبنا ؛دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه جنگ ۳۳ روزه، طرح «خاورمیانه جدید» و «اسرائیل بزرگ» را از بین برد، گفت که طوفان الاقصی هم اسرائیل را در لبه پرتگاه و سقوط نهایی و نابودی قرار داد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب الله لبنان در جریان سخنرانی در مراسم «منبر القدس الموحد» (تریبون یکپارچه قدس)، گفت که روز قدس امسال با سالهای گذشته متفاوت است که به برکت عملیات طوفان الاقصی است.
نصرالله، جنگ در غزه و جهان را «طوفان آزادگان» دانست و ضمن ابراز امیدواری برای ادامه این طوفان، افزود: دشمن برای قطعنامه‌های شورای امنیت، مطالبات کشورهای جهان و افکار عمومی و قوانین هیچ اهمیتی قائل نیست.
وی ضمن تشکر از حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و فشارهایی که به این خاطر متحمل می‌شود، ادامه داد: ایران مسئولیت اقدامات محور مقاومت در غزه، کرانه باختری، لبنان، یمن و عراق را بر عهده دارد.
دبیر کل حزب الله با اشاره به مواضع حمایتی ایران از مسئله فلسطین و گروههای مقاومت در منطقه، از حمایتهای مردم و دولت یمن از ملت فلسطین قدردانی کرد و گفت: «باید تمامی عناصر قدرت را به کار گیریم تا طوفان الاقصی به هدف خود برسد. این وظیفه همه ماست».
نصرالله با تأکید بر لزوم تبیین نتایج راهبردی طوفان الاقصی، به ویژه خسارات راهبردی که به پروژه آمریکا و اسرائیل در منطقه زده شد، تصریح کرد: «برخی از افراد منافق، فقط بر میزان تلفات تأکید دارند و به دستاوردها هیچ اشاره‌ای نمی‌کنند».
وی با بیان اینکه جنگ ۳۳ روزه حزب الله با اسرائیل، طرح «خاورمیانه جدید» و «اسرائیل بزرگ» را از بین برد، در پایان تأکید کرد: طوفان الاقصی هم اسرائیل را در لبه پرتگاه و سقوط نهایی و نابودی قرار داد. این مسئله با گذر زمان مشخص خواهد شد.
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر معنوی انقلاب یمن و جنبش انصارالله هم در جریان سخنرانی در این مراسم گفت که یمن با تمام توان در حال حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.
الحوثی با بیان اینکه کارآمدی اقدامات یمن از دریای سرخ گرفته تا اقیانوس هند و جنوب فلسطین اشغالی، برای همه مشخص شده است، تأکید کرد: موضع تأثیرگذار یمن، تکمیل کننده جبهه‌های جهاد و مقاومت در غزه، لبنان و عراق است.
رهبر انصارالله با اشاره به اینکه ملت فلسطین از زمان اشغالگری انگلیس، با ظلم و جور روبروست، ادامه داد: «آمریکا نیز شریک عملی دشمن اسرائیلی در تجاوز به ملت فلسطین است. در مقابل این حمایت، مسلمانان اما در حمایت از ملت فلسطین کم‌کاری می‌کنند.
وی ضمن انتقاد از همدستی برخی از کشورهای عربی برای نابودی مسئله فلسطین که با عناوینی مانند عادی‌سازی روابط و معامله قرن صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: مسئله فلسطین، مهمترین مسئله امت اسلام است. هر گونه تلاشی نیز که بر مبنای معامله بر سر حقوق ملت فلسطین باشد و تحت عناوینی مانند مذاکرات صلح و راهکار دو دولتی صورت گیرد، راه به جایی نخواهد برد.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1