تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۴۷۴۴۵۷
واعظی:

شورای نگهبان در انتخابات طوری عمل کند که مردم حق انتخاب داشته باشند

۳
۰
محمود واعظی: شورای نگهبان به مردم حق انتخاب بدهد
کبنا ؛رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم گفت: منتخبان مجلس دوازدهم باید بتوانند هم صدای مردم در مجلس باشند و هم این که گوش شنوای آن‌ها باشند؛ نه فقط زمانی که رأی می‌خواهند، در کل ۴ سال باید با مردم در ارتباط باشند.
به گزارش کبنا به نقل از ایلنا، محمود واعظی درباره باید‌ها و نباید‌های مجلس دوازدهم گفت: هم نمایندگان مجلس دوازدهم و هر مجلس دیگری باید گوش شنوای مردم باشند و بر اساس قوانینی که تصویب می‌کنند نظارت کنند تا دولت در همان ریل حرکت و عمل کند.
رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم یادآور شد: این‌که گروهی در انتخابات می‌گفتند کسانی را در لیست می‌گذاریم که طرفدار دولت باشند یعنی نظارتی که مهم‌ترین عامل است را می‌گیرند.
وی تاکید کرد: منتخبان مجلس دوازدهم باید بتوانند هم صدای مردم در مجلس باشند و هم این که گوش شنوای آن‌ها باشند؛ نه فقط زمانی که رأی می‌خواهند، در کل ۴ سال باید با مردم در ارتباط باشند.
واعظی در پاسخ به این‌که امروز اصلی‌ترین مشکل و چالش کشور چه می‌دانید، عنوان کرد: مشکل اصلی کشور این است که ابتدا دولت ضعیف است. دوم اینکه معیشت مردم را خوب نمی‌تواند تامین کند و گرانی‌ها کمر مردم را شکسته است و یک مقداری الان باید با نسل جوان بیشتر مدارا کرد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای انتخابات ریاست جمهوری در ۱۴۰۴ جریان متبوع وی دست به چهره سازی خواهد زد، اظهار داشت: ما برای انتخابات مجلس هم چهره داشتیم، اما متاسفانه خیلی‌ها را در سراسر کشور رد کردند.
رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم تاکید کرد: به هر حال انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که شورای نگهبان این حق را برای مردم قائل شود و طوری تائید صلاحیت کند که مردم حق انتخاب داشته باشند لذا اگر به روش قبل باشد هیچ امیدی به آینده نیست که طوری تایید صلاحیت کنند که از قبل مشخص باشد یک نفر رأی می‌آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
خدا می‌داند ملتی بهتر مومن تر بهتر شجاع تر بصیر تر وطن دوست تر از ملت ایران در هیچ جای جهان وجود ندارد و در در هیچ جای جهان مسئولینی ضد مردمی تر از مسئولین ایران در هیچ جای جهان وجود ندارد
علی
Iran, Islamic Republic of
در اینکه مردم ما مردم شریفی هستند شکی نیست...اما مسئولین ماهم از رنج مردم در رنجند این چند نفر که رسانه های دشمن بولد کردن رو فقط نبینید...ما در محاصره اقتصادی هستیم و اینکه گفته بشه تحریم اثر چندانی ندارد دروغ است و بس..مسئولین به نظر من در این شرایط باز خوب عمل کرده اند..
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
/هم نورچشمیها ونفوذیها وزور دارانی که اقلیت پیروزشان میکند وتشنج وفقر واشوب به سودشانه را محاصره کرده اند::::: اگر تابع وپشت سر ولایت همه یکصدا باشند::: مثل الان اسراییل شهره نمی شود وامریکا امید وار::::
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1