تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۷۴۱۸۴
رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان گچساران عنوان کرد؛

مصرف بنزین در شهرستان گچساران و باشت 15درصد افزایش یافت

۱
مصرف بنزین در شهرستان گچساران و باشت 15درصد افزایش یافت
کبنا ؛رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان گچساران در گفتگو با کبنا نیوز ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات شهروندان و هم میهنان عزیز،اظهار کرد:شهرستان گچساران با توجه به شرایط جغرافیایی، جاذبه های گردشگری،طبیعت بسیار زیبا در بهار،پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از سرتاسر کشور می باشد که از28 اسفند وارد این شهرستان می شوند.
به گزارش کبنا نیوز: سید خلیل عزیزی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده، ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران با سرویس‌دهی مطلوب و با تمام توان در 10 جایگاه سوخت در شهرستان های گچساران و باشت  بصورت شبانه روزی در حال انجام است.
عزیزی عنون کرد:از 28 اسفندماه تا 5فروردین 2 میلیون و 19 هزار لیتر بنزین در شهرستان گچساران و باشت مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 15درصدافزایش داشته است.
رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان گچساران یادآوری کرد:بیشترین میزان مصرف بنزین در تعطیلات نوروز درروز 2 فروردین با 344 هزار لیتربه ثبت رسید که نسبت به مدت  مشابه سال قبل 17 درصد افزایش داشته است.
عزیزی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی برای تامین بنزین نداریم ودر جایگاه های سوخت  به اندازه کافی و مورد نیاز کارت سوخت آزاد موجود می باشد،تاکید کرد:شهروندان و مسافران نوروزی، مصرف بنزین را مدیریت کنند ودارنده گان خودروهای دوگانه سوز حتی الامکان از سوخت گاز(سی ان جی) استفاده کنند.
وی بیان کرد: ما مضاعفا جهت رفاه حال مسافران تا پایان نوروز در مراکز بین راهی خدماتی مانند سرویس بهداشتی،نمازخانه و.....خواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی،سرکشی، نظارت و بازرسی ها از جایگاه های سوخت شهرستان های گچساران و باشت پیش از نوروزآغاز و همچنان در حال انجام است.
رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان گچساران در پایان تصریح کرد:شهروندان و مسافران نوروزی می توانند مشکلات، کمبودها و انتقادات در خصوص جایگاه سوخت را با شماره تلفن گویای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران 09627 تماس و گزارش دهند.
 
 
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1