تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۴۷۳۹۷۶

پیام نوروزی ابراهیم رئیسی

۰
پیام نوروزی ابراهیم رئیسی
کبنا ؛رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد.
ابراهیم رئیسی در سخنرانی به مناسبت آغاز سال نو اظهار داشت: نوروز در ایران با آداب اسلامی مانند صله رحم قرین است بهار امسال با بهار قرآن و روزه داری قرین است لذا بروز محبت ملت ایران شکل ویژه تری دارد در دعای تحویل سال از خداوند تغییر و دگرگونی احسن الحال را می‌طلبیم. سال ۱۴۰۲ سال پر فراز و نشیبی همراه با حوداث مهم بود و هم شیرینی داشت و اتفاقات تلخ، اما برآیند اتفاقات سال رشد ایران در همه بخش‌ها بود رهبر انقلاب سال ۱۴۰۲ را رشد تولید و مهار تورم نامگذار کردند و تلاش دولت برای تحقق آن متمرکز شد.
رشد اقتصادی سالِ ١٤٠٢، حداقل ٦ درصد است
رییسی گفت: سه سال متوالی است که کشور، رشد‌های بالای ۴ درصد را تجربه می‌کند و این در حالی است که میانگین رشد اقتصادی در دهه ۹۰ کم‌تر از یک درصد بوده است. برخی مدعی بودند که تورمِ ٣ رقمی در راه است، اما آمار نشان می‌دهد که تورم نقطه به نقطه، از حدود ٥٥درصد به ٣٥درصد رسیده و تورمِ کل، چیزی حدود ٤٠ درصد خواهد بود.
پایان عقب‌ماندگی‌ها در حوزه مسکن
وی با بیان اینکه در مسئله مسکن، هم «عقب ماندگی در ساخت» وجود داشت هم «بلاتکلیفی»، تصریح‌کرد: بعد از رفت و آمد چند دولت، هنوز ٢٤٠ هزار واحدِ مسکنِ مهر را تحویل نداده بودند که این موضوع برای دولت تعهد ایجاد کرد. امروز بیش از دو میلیون و ٤٠٠ هزار مسکن در کشور، در حال ساخت است و نیمی از مسکن‌های مهر هم به مردم تحویل شد و نیم دیگر هم در دست اقدام است.
دولت مردمی، از مردم، کنار مردم و در میان مردم است
رئیسی با بیان‌اینکه دولت ما افتخار دارد که به نام «دولت مردمی» شناخته می‌شود و در کنار مردم است، گفت: در دولت سیزدهم، ۴۵ سفر استانی انجام شده؛ اولویت این سفرها، توجه به مطالباتِ مردم و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و مهم است.
پیام ویژه رئیس‌جمهور به نوجوانان و جوانان
وی خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: فرزندان عزیزم؛ بدانید با اتکاء به توان، انگیزه و اندیشهِ شما و به فضل پروردگار، «ایرانِ فردا»، به مراتب، آبادتر، پیشرو‌تر و پیشرفته‌تر از «ایرانِ امروز» است. قدر شما را می‌دانیم و با تمام توان، برای باز کردن مسیر پیشرفت شما، تلاش خواهیم کرد.
   
نام شما

آدرس ايميل شما

تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
فایل های مرتبط
1