کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده مردم تهران در کانال شخصی خود منتشر کرد

اعوان و انصار زاکانی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت به‌دنبال چه می‌گردند؟ / چرا نمایندگان فعلی تهران فقط روی حوزه انتخابیه گچساران زوم کرده‌اند؟ / فیلم و تصایری که مالک شریعتی از انتخابات گچساران و باشت منتشر کرد

25 اسفند 1402 ساعت 13:57

سایت جهان‌نیوز اخیراً مطالبی را بدون سند و مدرک و تأیید منابع رسمی علیه انتخابات مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت منتشر می‌کند. این سایت اخیراً مطلبی را منتشر کرد مبنی بر اینکه صحت انتخابات گچساران و باشت رد شد، بلافاصله این خبر از سوی دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد تکذیب شد. این سایت خبری امروز هم مطلبی را به نقل از کانال شخصی مالک شریعتی نماینده تهران منتشر کرد که در آن سلامت انتخابات گچساران را بدون تأیید کارشناسان و منابع رسمی زیر سؤال برده است. 


سایت جهان‌نیوز اخیراً مطالبی را بدون سند و مدرک و تأیید منابع رسمی علیه انتخابات مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت منتشر می‌کند. همچنین این سایت چند روز گذشته خبری را مبنی بر رد صحت انتخابات گچساران و باشت منتشر کرد که بلافاصله این خبر از سوی دفتر شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد تکذیب شد. این سایت خبری امروز نیز خبری را به نقل از کانال شخصی مالک شریعتی نماینده تهران منتشر کرد که در آن سلامت انتخابات گچساران را بدون تأیید کارشناسان و منابع رسمی زیر سؤال برده است. 
به گزارش کبنا، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی اخیراً در مطلبی به رسانه‌ها و مسئولان توصیه‌هایی پیرامون انتخابات کرد و گفت:
از رسانه‌ها می‌خواهم به گونه‌ای تیتر بزنند که خدای نکرده هیچ اتفاقی تلخی، بعد از آن شیرینی نیفتد.
آیت الله ملک حسینی تصریح‌کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با خبرگان گفتند مسئولان کام شیرین مردم را با تندگویی‌ها، بداخلاقی‌ها، ستیزه‌جویی‌ها تلخ نکنند.
وی تصریح کرد: گزارش‌های دروغ از رد و تأییدها در رسانه‌ها داده نشود، خدای ناکرده اگر هیجانی ایجاد شد و خونی از دماغ کسی ریخته شد چه کسی می‌خواهد جواب بدهد؟
ملک حسینی اظهار داشت: بگذارند تا ناظران نهایی شورای نگهبان در نهایت آرامش بر خبرگان و سه حوزه انتخابیه مجلس نظارت کنند، نظر خود را به دور از هیچ گونه فشار، ایجاد حساسیت و تحریکی بیان کنند.
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: به کسانی که گاهی قلم، تیتر و یا توئیت‌هایی می‌زنند نصیحت می‌کنم دیگران را تحقیر نکنند، مؤدبانه سخن بگویند و تیتر و توئیت‌های حساسیت‌آفرین نزنند.
ملک حسینی افزود: بین تیترها و توئیت‌هایی که در سویی توهین به انسانهاست، فرقی نیست. احترام متقابل، جامعه را می‌سازد، توهین متقابل موجب فروپاشی نظام اخلاقی جامعه می‌شود.
اما ظاهراً سایت جهان‌نیوز که نزدیک به علیرضا زاکانی شهردار فعلی تهران است، دست بردار نیست و تمایل دارد که اختلاف و ناآرامی در جامعه ایجاد کند و گاهی مطالبی غیرمستند و بدون تأیید منابع رسمی منتشر می‌کند. 

پایگاه خبری جهان‌نیوز فیلمی را به نقل از کانال شخصی مالک شریعتی، نماینده فعلی تهران منتشر کرد که مشخص نیست این فیلم متعلق به‌کدام حوزه انتخابیه می‌باشد و آن را به حوزه انتخابیه گچساران و باشت ربط داده است.
کد انتخاباتی غلامرضا تاجگردون در انتخابات 25 بود؛ اما در این فیلم به نظر می‌آید کد انتخاباتی نوشته شده، 35 می‌باشد. به‌طورکلی از کجا معلوم است که این فیلم در حین برگزاری انتخابات گرفته شده است، شاید بعد از انتخابات مجلس ضبط شده تا به‌نحوی انتخابات مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت را زیر سؤال ببرد.
از طرفی چرا فقط حوزه انتخابیه گچساران و باشت برای نمایندگان قبل و فعلی تهران جذابیت دارد و آنها اصرار بر ابطال و یا ناسالم بودن آن دارند؛ چرا به حوزه‌های انتخابیه دیگر نمی‌پردازند. الله اعلم. 
عکسی که هم مالک شریعتی منتشر کرده از کجا تأیید شده که مربوط به حوزه انتخابیه گچساران و باشت است.
مالک شریعتی در رداعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نقش فعالی داشت.

سایت جهان‌نیوز نزدیک به علیرضا زاکانی شهردار فعلی و نماینده سابق تهران به‌تازگی در مطلبی نوشت: ظاهرا به ده دلیل تمام معتمدین هیات اجرایی، نوشته و امضا کرده‌اند که شکایات درست است و انتخابات در گچساران مورد تایید نیست.
به گزارش کبنا، جهان نیوز نوشت: مالک شریعتی، نماینده جوان و فسادستیز مردم تهران در کانال شخصی خود مطلبی با عنوان «برخورد با تخلف کوچک، ضامن سلامت کل انتخابات است» نوشته و در ضمیمه آن یک تصویر و فیلم منتشر کرده است.
شریعتی نوشته است:
دربی تهران که خسته کننده بود اما فیلمی جالب از VAR انتخابات گچساران را ‎ببینید:
    
در مطلب قبلی، برخی نوشتند شاید عده‌ای در حال آزمایش دستگاه هستند!



ظاهرا در گچساران علاوه بر دستگاه ثبت کدملی، خودکار و تعرفه‌ها هم تست می‌شوند.
ظاهرا به ده دلیل ازجمله همین مسائل، تمام معتمدین هیات اجرایی، نوشته و امضا کرده اند که شکایات درست است و انتخابات در گچساران مورد تایید نیست.



جهان‌نیوز در پایان خبرش اینگونه نوشت: بنابر این صورتجلسه صحت انتخابات این حوزه از سوی هیات اجرایی رد شده اما این در حالی است که سیدجواد هاشمی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفته است که تایید یا رد صحت انتخابات بر عهده شورای نگهبان است. اینکه چرا برخی نمایندگان تهران و سایت‌هایی که در تهران مدیریت می‌شود، اینگونه می‌نویسند، دلیلش مشخص است.

 


کد مطلب: 473814

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473814/اعوان-انصار-زاکانی-حوزه-انتخابیه-گچساران-باشت-به-دنبال-می-گردند-چرا-نمایندگان-فعلی-تهران-فقط-روی-زوم-کرده-اند-فیلم-تصایری-مالک-شریعتی-انتخابات-منتشر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1