تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۴۷۳۵۲۲
کبنا گزارش می دهد؛

فیلم | نشتی کانال نیروگاه برق در جاده «روستای کریک» و خطر رانش زمین / بی‌تدبیری وزارت نیرو / جان مردم و گردشگران در خطر است / چرا معارضات محلی جاده کریک حل نمی‌شود؟

۱
۰
فیلم | نشتی کانال نیروگاه برق در جاده «روستای کریک» و خطر رانش زمین / بی‌تدبیری وزارت نیرو / جان مردم و گردشگران در خطر است / چرا معارضات محلی جاده کریک حل نمی‌شود؟
کبنا ؛
روستای کریک که یکی از مقاصد گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد است و سالانه هزاران گردشگر از این روستا دیدن می‌کنند، اما با مشکلات زیرساختی فراوانی روبرو است.
به گزارش کبنا نیوز، وقتی از جاده پاتاوه به سمت جاده روستای کریک می‌روید، حدوداً ۱۰۰ متر از جاده این روستا بدون آسفالت است و با وجود اینکه روزانه عبور و مرور زیادی از این جاده صورت می‌گیرد اما هنوز مشکل معارض محلی این جاده حل نشده باقی مانده است.
اهالی روستای کریک می‌گویند این بخش از جاده در زمین یکی از اهالی روستا است که اجازه آسفالت کردن نداده، و البته ادارات و مدیران نیز هیچگونه تلاشی برای راضی کردن این فرد نکرده‌اند.
یکی دیگر از مشکلات زیرساختی این روستا جاده ناایمن و غیراستاندارد آن است. به گفته اهالی روستا، این جاده چند سالی است که با خطر رانش مواجه بوده و هنوز فکری برای حل این مشکل‌اندیشیده نشده است.
دهیار روستای کریک نیز اظهار کرد: زیر مسیر اصلی جاده دسترسی به روستای کریک یک کانال عبور می‌کند که مربوط به نیروگاه برق است و این کانال چند سالی است که نشتی دارد.
دانش فلاحی افزود: نشتی این کانال زیر جاده را خالی کرده و شسته است، تاکنون چندین بار این اتفاق افتاده و ما پیگیر رفع موضوع بوده‌ایم.
   
وی تأکید کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دو بار اقدام به آسفالت کرده و اعلام کرده است که در این خصوص شاکی آب و نیرو شده‌اند و هر بار جاده به صورت فرمالیته آسفالت شده و پس از گذشت مدتی دوباره این کانال نشتی می‌کند و جاده رانش می‌کند و آسفالت از بین می‌رود.
دهیار این روستا تأکید کرد: هم اینک جان مردم روستا و حتی گردشگران که می‌خواهند به روستا وارد شوند در خطر است و مردم انتظار دارند هر چه سریع‌تر این راه اصلاح شود.
فلاحی عنوان کرد: نیاز است اول نشتی این کانال زیر جاده گرفته شود بعد راهداری اقدام به آسفالت کند تا بیت المال هدر نرود.

نام شما

آدرس ايميل شما

بینام
Iran, Islamic Republic of
سلام
نیروگاه زیرمجموعه آب منطقه ای میباشد
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
فایل های مرتبط
1