تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۷۳۵۲۰
معاون عمرانی استانداری:

حفاری در کهگیلویه و بویراحمد تا 15 فروردین ممنوع شد

۱
حفاری در کهگیلویه و بویراحمد تا 15 فروردین ممنوع شد
کبنا ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت که اقدامات طرح ترافیکی استقبال از نوروز در این استان آغاز شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، علی محمد روستا روز چهارشنبه در نشست شورای ترافیک با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حضور مسافران و گردشگران نوروزی گفت: راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به خط کشی و آشکارسازی و اصلاح حفاظ جاده‌ای برون شهری بویراحمد و تمام شهرستان‌ها اقدام خود را آغاز کند.
معاون عمرانی استانداری خواستار نصب دستگاه رصد توسط شهرداری یاسوج شد و گفت: شهرداری نسبت به نصب دوربین های پایش تصویری نیزاقدام نماید.
روستا همچنین خواستار تهیه طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر یاسوج شد و گفت: این مهم هر چه سریعتر توسط شهرداری انجام گیرد.
وی با اشاره به حادثه‌خیز بودن برخی محورهای مواصلاتی گفت: آشکارسازی نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی یاسوج- اصفهان، یاسوج- شیراز، یاسوج- بابامیدان، دوگنبدان به خیرآباد و دهدشت به بهبهان یک ضرورت است که راهداری و حمل و نقل جاده ای هر چه سریعتر اقدام کند.
روستا با اشاره به استقبال خوب گردشگران مذهبی از مکان های معنوی استان از جمله حرم بی بی حکیمه(س) گفت: خط کشی و آشکارسازی جاده گچساران به سمت بی بی حکیمه و گچساران به سمت دیل در دستور کار اداره راهداری باشد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فرمانداران توصیه کرد که تمهیدات لازم در خصوص سفرهای نوروزی در معابر درون و برون شهری و ۳۰ کیلومتری اول شهرها را تا قبل از پایان سال انجام دهند.
وی بیان کرد: تمامی دستگاه های خدمات رسان عملیات حفاری مربوطه را از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین تعطیل کنند و فرمانداران هم نظارت کنند که طی این ایام حفاری صورت نگیرد.
وی همچنین با تاکید بر تامین روشنایی تونل‌های محورهای استان گفت: راهداری با هماهنگی و همکاری پلیس‌راه استان نسبت به تامین روشنایی تونل‌های محورهای یاسوج- بابامیدان و پاتاوه به دهدشت و سایر محورهای مواصلاتی اقدام کند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
1