کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

شلیک به سمت نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد با اسلحه گرم + جزئیات و عکس

14 اسفند 1402 ساعت 22:16

میثم روزستان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون توسط افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.


میثم روزستان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون توسط افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
به گزارش کبنا، مهدی روزستان برادر میثم روزستان در جمع خبرنگاران ضمن تأیید این خبر، اظهار کرد: شامگاه امروز حوالی منزل برادرم (میثم روزستان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی خوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون) افرادی ناشناس او را با اسلحه گرم و سرد مورد ضرب و شتم قرار دادند.
وی گفت: برادرم به‌شدت آسیب دیده و ساچمه به پای او برخورد کرده و همچنین ضربات چاقو بر بدن او وجود دارد.
مهدی روزستان برادر میثم روزستان با بیان اینکه ساچمه به سر و ران برادرم برخورد کرده است، گفت: او هم‌اکنون در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری شده و تحت مداوا قرار گرفته است.
به گزارش کبنا، میثم روزستان کاندیدای جوان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزهٔ انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون را بیشتر بشناسیم.

میثم روزستان ۴۰ ساله، دارای مدرک تحصیلی کاردانی ناپیوسته رشته تحصیلی تربیت بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، کارشناسی ناپیوسته رشته تحصیلی تربیت بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان، کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته تحصیلی تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و دکتری تخصصی (Ph. D) رشته تحصیلی فیزیولوژی ورزشی گرایش قلب، عروق و تنفس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج است و سوابقی همچون فعالیت ورزشی در سن ۱۱ سالگی در رشته‌های ورزشی ژیمناستیک، پرورش اندام، کاراته، آمادگی جسمانی، غواصی و شیرجه و دریافت مدرک مربیگری در همه این رشته‌ها، ۵ سال مربی تیم منتخب آمادگی جسمانی و ایروبیک استان کهگیلویه و بویراحمد که به صورت متوالی پنج سال قهرمان ایران و المپیاد ورزشی ایرانیان کشور شد، دارای ۱۰ سال سابقه تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به صورت حق التدریس در رشته تربیت بدنی، سابقه مدیریت اماکن و تأسیسات آبی به مدت ۱۰ سال، ۳ سال به عنوان محقق در زمینه آسیب‌های اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و آماده کردن راه حل‌های تخصصی با مطالعه برای حل خیلی از مشکلاتی که باعث شده این استان و شهرستان‌هایش به جایگاه مطلوبی نرسند، دارای مدرک کارآفرینی MBA مدیریت راهبردی کسب و کار و فعالیت در تیم امداد و نجات غواصی و نجات در سیلاب جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت ۵ سال را در کارنامه خود دارد.
همچنین وی چهار مقاله ملی چاپ شده در کنفراس‌های داخلی و سه مقاله ISI در مجلات بین‌المللی ارائه نموده است.
وی با رمز یا الله و شعار بینش و‌ امید و به صورت مستقل وارد صحنه انتخابات شده بود.
 


کد مطلب: 473454

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473454/شلیک-سمت-نامزد-انتخابات-مجلس-حوزه-انتخابیه-بویراحمد-اسلحه-گرم-جزئیات-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1