کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی پیامی

پیام تقدیر رئیس اتاق اصناف گچساران از مشارکت گسترده مردم و خانواده بزرگ اصناف در انتخابات

13 اسفند 1402 ساعت 22:00

فرزاد اکبری رئیس اتاق اصناف گچساران طی پیامی از مشارکت گسترده و حضور پرشور مردم و کسبه و بازاریان شهرستان های گچساران و باشت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد


فرزاد اکبری رئیس اتاق اصناف گچساران طی پیامی از مشارکت گسترده و حضور پرشور مردم و  کسبه و بازاریان شهرستان های گچساران و باشت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام فرزاد اکبری به شرح زیر می‌باشد:
باسمه تعالی
«سال‌ها ما امتحان سرفرازی داده‌ایم»
حماسه‌ی حضور پرشورکسبه و بازاریان شهرستان های گچساران و باشت در انتخابات، صفحه‌ی تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود. یکبار دیگر آگاهانه و بهنگام، دفاع جانانه‌ی خود از نظام اسلامی را به همه نشان دادید و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید.
این توفیق بزرگ ملی را شکرگزارم و سپاس و تحسین خود را به جامعه بزرگ اصناف گچساران و باشت تقدیم می‌نمایم  و قدردان و سپاسگزارحماسه پرشورتان هستیم.
درپایان انتخاب شایسته و ارزشمند دکتر غلامرضا تاجگردون را برای احراز کرسی و کالت مردم در بهارستان  را به ایشان و مردم شریف و فهیم گچساران و باشت و جامعه بزرگ کسبه و بازاربان تبریک عرض می کنم و امید است با کمک و توفیق الهی وبا توجهات بقیه الله ارواحنا فداه درراه توسعه، عمران و آبادانی این مرزبوم موفق و سربلند باشد.
فرزاد اکبری
رئیس اتاق اصناف شهرستان های گچساران و باشت

 


کد مطلب: 473411

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473411/پیام-تقدیر-رئیس-اتاق-اصناف-گچساران-مشارکت-گسترده-مردم-خانواده-بزرگ-انتخابات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1