کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی مطرح شد

علی خرامین: حرکت مقدس جنبش نخبگانی جبهه نجات و ایل‌اندیشه از امروز آغاز مجددی را استارت و تا رسیدن به سرمنزل مقصود کوچکترین تعللی نخواهد داشت

12 اسفند 1402 ساعت 20:22

علی خرامین، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون بعد از اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس پیامی صادر کرد.


علی خرامین، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون بعد از اعلام نتایج نهایی انتخابات مجلس پیامی صادر کرد.
به گزارش کبنا، این پیام به شرح زیر است.
«إِنّا عَرَضْنَا الأَمانَةَ عَلَى السَّماواتِ وَ الأَرْضِ وَ الْجِبالِ فَأَبَیْنَ أَنْ یَحْمِلْنَها وَ أَشْفَقْنَ مِنْها وَ حَمَلَهَا الإِنْسانُ إِنَّهُ کانَ ظَلُوماً جَهُولاً»
ایام سنگین امتحان سخت و تعیین سرنوشت انسان‌ها یعنی انتخابات با همه فراز و نشیب‌ها امروز با اعلام نتایج نهایی انتخابات به پایان رسید. دوران امتحان سخت ما انسان‌ها در تشخیص و تصمیم برای آینده خود و فرزندانمان در تاریخ این سرزمین نوشته خواهد شد و آیندگان در مورد رفتار ما قضاوت خواهند کرد.
پیروز واقعی مردمی است که علی‌رغم همه نگرانی‌ها، شکوه‌ها و شکایت‌ها با حضور خود در انتخابات صحنه‌های زیبای بی‌بدیلی را در تاریخ این دیار خلق کردند که تمام نسل‌های ما به این لحظه‌های تاریخی افتخار خواهند کرد.
گرچه صحبت در مورد همه درد‌ها و رنج‌ها، کم و کسری‌ها، نامهربانی‌ها، نابرابری‌ها و... را به زمان دیگری در آینده موکول خواهم نمود اما به تأسی حدیث من «لم‌یشکر المنعم من المخلوقین لم‌یشکر الله عزوجل»اینجانب لازم می‌دانم به نمایندگی از جبهه مردمی نجات و ایل‌اندیشه؛ نهایت تشکر و سپاس‌گزاری خود را نسبت به خلق این حماسه اعلام و سر را به نشانه شکر بر زمین می‌گذارم و بر دست تک تک این قوم نجیب و قدر‌شناس بوسه می‌زنم.
ویژه لازم می‌دانم اوج سپاس‌گزاری خود را از کسانی داشته باشم که در این آشفته بازار زر، زور و تزویر رأی پاک، خالص و مقدس خود را به نام فرزند خود در صندوق ریخته‌اند. مرحبا بر شما که شنیدید، تشخیص دادید و انتخاب کردید.
جبهه نجات با پایبندی به اخلاق، قانون و خردمندورزی گفتمان بی‌بدیلی را در تاریخ این سرزمین خلق نمود که نمود واقعی آن را به وضوح می‌توان در گفتمان روزانه مردم دید و لمس نمود. این گفتمان نشان داد که به رغم باور‌های غلط رایج می‌توان سیاست را با اخلاق، ‌اندیشه و صداقت آشتی داد. مردم پیروز میدان را یقیناً گفتمان و‌اندیشه می‌دانند و آن را می‌ستایند.
در پایان اعلام می‌نمایم بنا به درخواست مکرر دوستان و همراهان و مردم شریف حوزه سه‌گانه حرکت مقدس جنبش نخبگانی جبهه نجات و ایل‌اندیشه از امروز آغاز مجددی را استارت و بنا به تعهدی که به مردم وعده داده بودیم تا رسیدن به سر منزل مقصود یعنی نهادینه کردن گفتمان مورد نظر کوچکترین تعللی نخواهد داشت.
لبیک یا محمد(ص)
شیرعلی خرامین
۱۲ اسفند ۱۴۰۲
 


کد مطلب: 473367

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473367/علی-خرامین-حرکت-مقدس-جنبش-نخبگانی-جبهه-نجات-ایل-اندیشه-امروز-آغاز-مجددی-استارت-رسیدن-سرمنزل-مقصود-کوچکترین-تعللی-نخواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1