کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد

اعلام پایان رأی‌گیری در کهگیلویه و بویراحمد / آغاز شمارش آراء / لحظات نفس گیر برای روشنفکر، بهرامی و منتظریان آغاز شد

11 اسفند 1402 ساعت 21:28

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد زمان پایان رأی گیری در حوزه‌های مختلف انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.


رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد زمان پایان رأی گیری در حوزه‌های مختلف انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.
به گزارش کبنانیوز، سید جواد هاشمی در جمع خبرنگاران با موافقت وزیر کشور ساعت پایان رأی گیری در حوزه‌های انتخابیه گچساران و باشت و لنده، بهمئی، کهگیلویه و چرام ساعت ۲۱ اعلام شد و پایان رأی گیری در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه است.

رئیس ستاد. انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: پایان رای‌گیری مشروط بر این است که درب‌ها بسته شود و آرای کسانی که در داخل شعب هستند جمع آوری شود.
وی خاطرنشان کرد: ۳۶۷ هزار نفر در انتخابات مشارکت کردند که ۶۳ درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند امیدوارم به ۷۰ درصد برسد.
وی در خصوص اعلام نتایج انتخابات گفت: امیدوارم تا پایان شب بتوانیم برخی از نتایج را اعلام کنیم اما فردا صبح نتایج قطعی را اعلام می‌کنیم‌


کد مطلب: 473337

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473337/اعلام-پایان-رأی-گیری-کهگیلویه-بویراحمد-آغاز-شمارش-آراء-لحظات-نفس-گیر-روشنفکر-بهرامی-منتظریان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1