تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : ۴۷۳۳۲۷

تماس تلفنی مهم فرمانده کل سپاه در روز انتخابات

۰
تماس تلفنی مهم فرمانده کل سپاه در روز انتخابات
کبنا ؛سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی تماس تلفنی، بر تقویت خدمت رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان تاکید کرد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری‌آنلاین، سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی تماس تلفنی با سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، پیگیر خدمت رسانی به مردم درگیر با سیل شد و در خصوص امداد رسانی اطلاعاتی دریافت و بر تقویت خدمت رسانی به مردم سیل زده استان تاکید کرد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز جمعه در سفری به جنوب استان، با حضور در بخش سیل زده پلان در شهرستان دشتیاری از نزدیک پیگیر امداد رسانی به مناطق سیل زده شد و در جلسه ستاد مدیریت بحران بخشداری پلان که با حضور مسؤولان مربوطه برگزار شده، ضمن پیگیری اقدامات صورت گرفته، در خصوص تداوم کمک رسانی و حضور گروه‌های جهادی پیگیری‌های لازم را انجام داد.
سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در این جلسه اظهار کرد: تا هر زمان که نیاز باشد، سپاه و بسیج در منطقه سیل زده حاضر خواهند بود و امدادرسانی با قوت ادامه خواهد داشت.
وی افزود: ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا سختی‌ها و مشکلات مردم را به حداقل برسانیم، باید تلاش کنیم تا با رفع معضلات به وجود آمده کاری کنیم تا شیرینی آب فراهم شده برای همه مردم مثمر ثمر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1