کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌شود

بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در تقدیر از صدا و سیما

9 اسفند 1402 ساعت 1:50

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در تقدیر از صدا و سیما و مدیریت رسانه استانی در مناظرات انتخاباتی ۱۴۰۲ بیانیه صادر کرد.



بیانیه شماره ۱۰
شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در تقدیر از صدا و سیما و مدیریت رسانه استانی در مناظرات انتخاباتی ۱۴۰۲ بیانیه صادر کرد.
به گزارش کبنا، این بیانیه به شرح زیر است.
باسمه‌تعالی
رهبر فرزانه انقلاب:
انتخابات حل‌المسائل کشور است.
با سپاس بی‌حد ذات اقدس الهی و به پاس نعمت بی‌بدیل ولایت مطلقه فقیه و ولی فقیه حکیم و مقتدر؛ حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و امت متدین، بصیر و زمان‌شناس، از آنجایی‌که در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد رویکردی نوآورانه، گسترده، مؤثر در مناظرات رسانه استانی و شبکه‌های متعدد آن بودیم، تولید، پوشش و پخش متنوع مناظرات، تولید برنامه‌های جذاب، انعکاس دیدگاه قشر‌های مختلف مردم، برنامه‌های ویژه تحلیل انتخابات، همگی حاکی از درک صحیح شرایط و نیاز‌های امروز جامعه در شناخت واقعیت‌های تاریخ و تداوم انقلاب بوده است و قطعاً در این فرایند، مدیریت انقلابی و عالمانه شخص آقای دکتر رئوف؛ مدیرکل محترم مرکز استان و تلاش صادقانه همکاران فرهیخته وی از عوامل مهم این رویداد و رخداد مبارک به‌شمار می‌آید.
هیچ رسانه‌ای به اندازه رسانه ملی و استانی در آگاهی‌بخشی، اخلاق، ‌امید و بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی سالم به افراد جامعه ایفای نقش، نمی‌نماید.
مؤکدا لازم است قدردان خدمات‌دهی پاک به مردم نجیب و مؤمن استان باشیم و از همین طریق از همه نامزد‌ها و کنشگران عرصه سیاست که نسبت به همراهی با رسانه استانی تعامل سازنده‌ای را به مخاطب انتقال دادند، سپاسمندیم.
شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 473184

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473184/بیانیه-شورای-ائتلاف-نیروهای-انقلاب-اسلامی-کهگیلویه-بویراحمد-تقدیر-صدا-سیما

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1