تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۴۷۳۱۱۵
در نطق انتخاباتی خود؛

فیلم| نبوی‌زاده در چرام: فقط گرد و خاک هدیه معدن سرفاریاب به مردم است / فساد اداری بدترین موضوعی است که می‌تواند یک کشور را از پای درآورد /معدن سرفاریاب را مشخص نیست به کجا می‌برند؟ / سال‌ها است کهگیلویه توسط افراد ناکارآمد گروگان گرفته شده‌است / معامله گران عکس می گیرند و در فضای مجازی پخش می کنند

۰
فیلم| نبوی‌زاده در چرام: فقط گرد و خاک هدیه معدن سرفاریاب به مردم است / فساد اداری بدترین موضوعی است که می‌تواند یک کشور را از پای درآورد /معدن سرفاریاب را مشخص نیست به کجا می‌برند؟ / سال‌ها است کهگیلویه توسط افراد ناکارآمد گروگان گرفته شده‌است / معامله گران عکس می گیرند و در فضای مجازی پخش می کنند
کبنا ؛
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ گفت: درخصوص اصلاح نظام بانکی برنامه دارم، سال‌ها پرونده‌های بانکی رسیدگی کرده‌ام، به قانون نظام بانکداری اشراف دارم، می‌دانم بانک‌ها چه مشکلاتی دارند، بانک‌های ما بنگاه هستند. متأسفانه نظام بانکداری ما نظام سالمی نیست، یکی از اولین طرح‌هایی که به مجلس تقدیم خواهم کرد اصلاح نظام اداری و بانکداری کشور خواهد بود.
  

به گزارش کبنا نیوز، آیت الله نبوی‌زاده در نطق انتخاباتی خود در چرام گفت: سلام و عرض ادب به مردم نخبه پرور چرام، سلام بر سرفاریاب، سلام بر ساورز، سلام بر طسوج، چشمه بلقیس که شهرت جهانی دارد، روزگاری چرام در توسعه پیشگام و الگو بود ویکی از شاخص‌ترین شاخص‌های در حال توسعه در استان بود، ولی امروز اینگونه نیست.
نبوی‌زاده اظهار کرد: ما کشور سرمایه داری هستیم، ضریب هوشی جوانان ما از ضریب هوشی متوسط جهان بالاتر است، نعمات الهی برخوردار هستیم و در تمام نعمات جزء ۱۰ کشور اول دنیا هستیم ولی از نظر توسعه‌ای وضعیت مناسبی نداریم.
نبوی‌زاده بیان کرد: اولین مشکلی که قانونگذاران باید برای آن تلاش کنند، اصلاح نظام اداری است، متأسفانه فساد اداری بدترین موضوعی است که می‌تواند یک کشور را از پای درآورد.
   
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ افزود: آسیب‌های اجتماعی و فقر و اعتیاد و مهاجرت بیداد می‌کند، این‌ها که مهاجرت می‌کنند به حاشیه شهر‌های دیگر ‌می‌روند. ما باید به خود بیاییم و نسبت به نگرش خود درباره انتخابات تغییر ایجاد کنیم.
نبوی‌زاده بیان کرد: چهره‌هایی به نام بزرگان و مشاهیر به کاندیدا‌ها می‌پیوندند، این‌ها بزرگ نیستند، این‌ها معامله‌گر هستند، عکس می‌گیرند و در فضای مجازی پخش می‌کنند، چون معامله کرده‌اند که تطمیعش کرده‌اند.
نبوی‌زاده افزود: در چرام مشکلات فراوانی داریم، بعد از ۴۵ سال هنوز جاده چرام به دهدشت مشکل دارد، روستا‌های مختلف مازه و طسوج و بناری و توگبری و ده‌ها روستای دیگر مشکل جاده دارند و با یک بارندگی مسدود می‌شوند، درحالی که این جاده ساختن کار شاقی هم نیست.
    
وی خاطرنشان کرد: طرحی با هماهنگی نماینده‌های مجلس می‌تواند قانونی شود که کشور را از فساد نجات دهد، زمانی در کشور چین فساد زیادی وجود داشت ولی قانونی تصویب کرد که این قانون با قاطعیت اجرا شد و حالا اقتصاد چین شفاف شده، به عنوان دومین اقتصاد دنیا تهدیدی برای آمریکا به شمار می‌آید.
نبوی‌زاده  گفت: درخصوص اصلاح نظام بانکی برنامه دارم، سال‌ها پرونده‌های بانکی رسیدگی کرده‌ام، به قانون نظام بانکداری اشراف دارم، می‌دانم بانک‌ها چه مشکلاتی دارند، بانک‌های ما بنگاه هستند. متأسفانه نظام بانکداری ما نظام سالمی نیست، یکی از اولین طرح‌هایی که به مجلس تقدیم خواهم کرد اصلاح نظام اداری و بانکداری کشور خواهد بود.
    
وی اظهار کرد: ما سال‌ها است توسط افراد ناکارآمد گروگان گرفته شده‌ایم، سال‌های سال است که با سیاست زدگی افراطی از مردم سوء استفاده شده است، یک زمانی می‌گفتند ثلاث و غیر ثلاث، سادات و غیرسادات، الان می‌گویند به فلانی رأی می‌دهیم که فلانی وارد مجلس نشود، مردم باید به خرد خود مراجعه کنند و رأی دهند.
نبوی‌زاده بیان کرد: همه دشت‌های ما تشنه‌ام، شهر‌های ما مشکل آب دارند، سد‌های استان کهگیلویه و بویراحمد استان‌های دیگر را آباد کرده‌اند، ولی شهر‌های کهگیلویه تشنه‌اند. سد‌های مارون و کوثر از این منطقه آبگیری شده‌اند، یک قاعده عقلی هست که هرجایی که به سرچشمه نزدیک‌تر است، حق تقدم دارد، این در فقه و قانون ما هم وجود دارد، چرا دیشموک آب نداشته باشد، دشت دهدشت و چرام تشنه باشند ولی دشت‌های خوزستان و بوشهر و هرمزگان پرآب شوند، ما حقآبه‌ای داریم که باید حتماً آن را پیگیری کنیم. دستاورد ۴۰ ساله پتروشیمی است، در بدترین نقطه، جایی که بهترین و حاصلخیزترین زمین‌های کشاورزی را داریم.
    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ تصریح کرد: وقتی نماینده‌ای را انتخاب کنیم که با رانت و لیدرپروری و شعار‌های توهمی به مجلس راه یافته، به دنبال آبادانی نیست، دنبال این هست که کسانی را مدیر کند که بیشترین رأی را برای او جمع کرده‌اند، به همین خاطر هست که استعداد‌های کهگیلویه استفاده نمی‌شود.
نبوی‌زاده  با اشاره به سیاست‌های دولت آمریکا عنوان کرد: دولت آمریکا در مسائل اقتصادی دخالت نمی‌کند، اقتصاد به بخش خصوصی و مردم سپرده شده، فقط در بهداشت و درمان دخالت می‌کند، الان ما در چرام مشکل بهداشتی و درمانی داریم، یک بیمارستان مجهز نداریم، بیش از ۱۰ سال است که چرام شهرستان شده ولی خیلی از ادارات در اینجا مستقر نشده است. معدن سرفاریاب را مشخص نیست به کجا می‌برند و چه استفاده از آن می‌کنند، محیط زیست منطقه را از بین بردند، فقط گرد و خاک هدیه معدن سرفاریاب به مردم است.
وی ضمن تمجید از مناطق گردشگری کهگیلویه گفت: چشمه بلقیس می‌تواند ارزآوری داشته باشد، منطقه طسوج یکی از زیباترین مناطق ایران است، امامزادگان ما، ولی متأسفانه نتوانستیم این‌ها را معرفی کنیم. اگر چرام در یک کشور اروپایی بود، با گردشگری بودجه سالانه آن تأمین می‌شد.
   
این شجاعت و اخلاص را دارم که با تمام وجودم پا در این عرصه بگذارم و توان تغییر وضع موجود را دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1