کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در برنامه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری مطرح شد

آیت‌الله ملک‌حسینی: مسئولان بازی‌ها را کنار بگذراند و اولویتشان درک درست از نیازها و پاسخ قاطع به نیازهای مردم باشد / بی‌شک زشتی‌ها و خیانت‌هایی صورت‌گرفته، بدی‌ها و بداخلاقی‌هایی اتفاق افتاده است؛ اما نباید برای ابراز مخالفت با گذشتگان، خدمات انقلاب را زیر سؤال ببرند

27 بهمن 1402 ساعت 13:40

نامزد خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان هم باید بازی‌ها را کنار بگذراند و اولویتشان درک درست از نیازها و پاسخ قاطع به نیازهای مردم باشد، بی‌شک زشتی‌ها و خیانت‌هایی صورت‌گرفته، بدی‌ها و بداخلاقی‌هایی اتفاق افتاده است؛ اما نباید برای ابراز مخالفت با گذشتگان، خدمات انقلاب را زیر سؤال ببرند.​​​​​​​


نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد در برنامه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری که در شبکه دنا پخش می‌شود، با اشاره به جایگاه انبیا به‌عنوان هدایتگر آرمان‌ها و بازدارنده از انحراف‌ها گفت: چنین جایگاهی جایگاه رفیعی است و بی‌شک این ولایت نمی‌توانست ولایتی باشد که انسانی به انسان بدهد.
آیت‌الله شرف‌الدین ملک‌حسینی افزود: در نظام دینی و در فکر دینی ما خدای متعال است که صاحب حق است و هیچ‌کس جز خدا صاحب حق نیست.
وی ادامه داد: اگر انبیا و رُسل الهی در طول تاریخ مدیریت کردند بشر را، به اذن الهی بوده است و هیچ انسانی حق انسان دیگر را نداشت مگر به اذن الهی.
سید شرف‌الدین ملک‌حسینی به مسیر دیگری از هدایت بشر اشاره کرد و گفت: در عصر غیبت بی‌شک نمی‌توانست حدود الهی تعطیل شود و احکام الهی معطل بماند.
آیت‌الله ملک‌حسینی با اشاره به تفکر دینی مبنی بر حاکمیت انسان عادل بر دیگر انسان‌ها به‌عنوان فقیهی که می‌توانست جانشین ائمه اطهار باشد گفت: این فرد باید برای اجرای احکام دین و مقاومت در برابر فتنه‌ها و خواسته‌های دشمن از مدیریت ویژه‌ای برخوردار باشد.
وی با تأکید بر اینکه این نظام و نظام رهبری و ولایت‌فقیه یک طراحی زیبا در مکتب تشیع است اضافه کرد: به لطف خدای متعال انقلاب در سایه رهبری امام خمینی (ره) جلو رفت و پس از رحلت ایشان مقام معظم رهبری آن مسیر را ادامه دادند.
داوطلب نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با وجود مشکلات و موانع اما هدایت‌های امام ره و رهبری سیر انقلاب را به‌سوی آرمان‌ها قرار می‌داد و هر جا که از آرمان‌ها دور شدیم با مشکلات و بحران‌ها مواجه شدیم.
آیت‌الله ملک‌حسینی به اهمیت جایگاه رهبری، اهمیت مجلس خبرگان و اهمیت حضور مردم اشاره کرد و افزود: مردم با حضورشان پای صندوق‌های رأی کسی را انتخاب می‌کنند که از قوه و تشخیص مطلوبی برخوردار باشد.
وی تأکید کرد: باید این انقلاب پیش برود و مردم در سایه این انقلاب به کمال مادی و معنوی نائل شوند.
داوطلب نمایندگی خبرگان رهبری بیان داشت: خداحافظی و قهر با صندوق‌های انتخابات نه به مصلحت ما، دنیای ما ونه به مصلحت آخرت ما و آیندگان ما است.
آیت‌الله ملک‌حسینی: مسئولان بازی‌ها را کنار بگذراند و اولویتشان درک درست از نیازها و پاسخ قاطع به نیازهای مردم باشد / بی‌شک زشتی‌ها و خیانت‌هایی صورت‌گرفته، بدی‌ها و بداخلاقی‌هایی اتفاق افتاده است؛ اما نباید برای ابراز مخالفت با گذشتگان، خدمات انقلاب را زیر سؤال ببرند
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عنوان کرد: به لطف خدای متعال مردم فهیم ایران همیشه آمده‌اند همیشه آبرو آفریده‌اند و همیشه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند و در انتخابات اسفند هم مثل همیشه حماسه می‌آفرینند.
شرف‌الدین ملک‌حسینی با قدردانی از حضور بی‌مثل در راهپیمایی ۲۲ بهمن اضافه کرد: بی‌شک حضور شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در راهپیمایی‌های دیگر یا مشارکت‌های دیگر موجب استحکام نظام و انقلاب شده است و مسئولان باید قدردان چنین مردمی باشند.
وی تأکید کرد: مسئولان هم باید بازی‌ها را کنار بگذراند و اولویتشان درک درست از نیازها و پاسخ قاطع به نیازهای مردم باشد، بی‌شک زشتی‌ها و خیانت‌هایی صورت‌گرفته، بدی‌ها و بداخلاقی‌هایی اتفاق افتاده است؛ اما نباید برای ابراز مخالفت با گذشتگان، خدمات انقلاب را زیر سؤال ببرند.
وی گفت: اساساً نقش رهبری و ولایت همین است که رصد کند تا خوبی‌ها و اتفاقات خوب تکرار شود و هر جا توطئه‌ای، انحرافی، و بداخلاقی رخ داد برخورد کند.
نامزد خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه اسلام دین ماست، تشیع مکتب ماست و قدرت ایران حفظ این دین و مکتب است، افزود: آفرین بر روح مقاومت رزمندگان ما که با دل‌وجان از مرزها مراقبت می‌کنند.


کد مطلب: 472621

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472621/آیت-الله-ملک-حسینی-مسئولان-بازی-ها-کنار-بگذراند-اولویتشان-درک-درست-نیازها-پاسخ-قاطع-نیازهای-مردم-باشد-بی-شک-زشتی-ها-خیانت-هایی-صورت-گرفته-بدی-ها-بداخلاقی-هایی-اتفاق-افتاده-اما-نباید-ابراز-مخالفت-گذشتگان-خدمات-انقلاب-زیر-سؤال-ببرند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1