کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

نجات‌نیا در خیابان و شنیدن درد دل‌های مردمی / اگر نجنبید پیرمردها باز برای شما تصمیم می‌گیرند

27 بهمن 1402 ساعت 13:13

نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: قهر کردن با صندوق جمهوری اسلامی مطمئن باشید ضررش برایمان بیشتر است، قهر نکنید. اگر نجنبید باز پیرمردها برای شما می‌نشینند و تصمیم می‌گیرند. 


نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: قهر کردن با صندوق جمهوری اسلامی مطمئن باشید ضررش برایمان بیشتر است، قهر نکنید. اگر نجنبید باز پیرمردها برای شما می‌نشینند و تصمیم می‌گیرند. 
فرزاد نجات‌نیا در خیابان دهدشت در بین مردم اظهار کرد: ۲ نفر از فرزندان قلعه رئیسی به من گفتند سه دور زدیم تا دوباره دیدیمت، گفتن قضیه چیست، به خاطر مردانگی که داشتی و ما به شما مراجعه و مشکل مان را رفع کردی، هر جا رفتم همت شخصی خودم بود، اما در همین منطقه جلسه می‌گذارند که چکار کنیم تا بتوانیم نجات‌نیا را بزنیم.
وی ادامه داد: مادر همه فسادها تبعیض و بی‌عدالتی است. از یک طایفه و یک منطقه در همین ساختار اداری است البته هر آن که دندان دهد نان دهد.
   
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: به فرد و افرادی در همین شهر رأی داده‌اید اینها باید زبان شما باشند.
نجات‌نیا تاکید کرد: اگر ما بخواهیم محافظه کاری کنیم و اگر بترسم و از اینکه حرفی نزم شاید کسی از آن سو استفاده بکند و کاسبی و کارچاق کنند و با جایگاه قدرتی که دارند. چنانچه همان انرژی را برای رفع مشکل عام‌المنفعه منطقه شان را حل کنند می‌‌توانند به نتیجه برسانند.
نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آنها باید زبان شما باشند من اگر در وزارت راه هستیم در وزارت جمهوری اسلامی ایران هستیم و نه مال کهگیلویه و بویراحمدم.
وی ادامه داد: من یکبار اینجا آمدم ۴۰ مصوبه داشتم، با اینکه در وزارت‌خانه نبودم مصوبات را پیگیری کردم.گفتند استان تان باید پیگیر باشد.
یکی از این جوانان که گرد نجات نیا آمده بود، گفت: ساعت سه صبح فقر و فلاکت بین جوانان این دیار بیداد می کند، در لیشتر و بهبهان گوجه چینی می‌کنند.
این جوان ادامه داد: مردم حومه غربی التماس می‌کنند و رو می‌زنند تا از شهر آب ببرند. عامل بدبختی این مردم سیاسیون است.


کد مطلب: 472620

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472620/نجات-نیا-خیابان-شنیدن-درد-دل-های-مردمی-اگر-نجنبید-پیرمردها-باز-تصمیم-می-گیرند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1