کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از مردم حوزه بویراحمد مطرح شد

خرامین: از زندان یاسوج تا پلیس راه یاسوج-شیراز(حاشیه شهر یاسوج) شما یک میدان فوتبال پیدا نخواهید کرد / بالاترین میزان طلاق و خودکشی و اتفاقات ناگوار در همین حاشیه‌هاست/یک مرکز فرهنگی برای این مناطق وجود ندارد

4 بهمن 1402 ساعت 10:35

فعال شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از زندان یاسوج تا پلیس راه یاسوج-شیراز(حاشیه شهر یاسوج) شما یک میدان فوتبال پیدا نخواهید کرد.


فعال شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از زندان یاسوج تا پلیس راه یاسوج-شیراز(حاشیه شهر یاسوج) شما یک میدان فوتبال پیدا نخواهید کرد.
شیر علی خرامین در جمع برخی از هوادارانش، اظهار کرد: از زندان یاسوج تا پلیس راه یاسوج-شیراز(حاشیه شهر یاسوج) شما یک میدان فوتبال پیدا نخواهید کرد. بچه این مناطق کجا برود، برای فوتبال و ورزش، پارک برای حاشیه نشینان ایجاد نشده است.
وی افزود: کدوم مرکز فرهنگی متولی امور فرهنگی فرزندان اینجاست.
خرامین ابراز کرد: نتیجه حاشیه نشینی چه شد، نه امکانات بود و نه رفاه بود و نه کمک شدند جز کارگری و رفتن سر فلکه و جز پناه آوردن به دستفروشی‌ها و متأسفانه گسترس بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به علت نبود امکانات فرهنگی، ورزشی و رفاهی.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک مرکز فرهنگی برای این مناطق که سه برابر جمعیت شهر یاسوج است، وجود ندارد.
وی گفت: بالاترین میزان طلاق و خودکشی و اتفاقات ناگوار در همین حاشیه هاست.
خرامین عنوان کرد: تا بحال ندیدم یک مسوول در استان راجع به این حاشیه نشینان صحبتی کرده باشد.
وی تأکید کرد: از مهمترین برنامه‌هایم، سر و سامان دادن به حاشیه‌های شهر هست، سر و سامان دادن فرهنگی، تفریخی و رفاهی و آموزشی برای همه این ساکنین است.
   
یکی از حامیان خرامین در این نشست، اظهار کرد: به عنوان یک نصیحت عرض می‌کنم که در حیطه خودتان حرکت کنید و آنچه شایسته خودتان است به اصلح‌تان نسبت ندهید.
وی تأکید کرد: اگر نمی‌توانید خوراک فکری برای نسل فعل و فردای آینده این جامعه مهیا کنید، طبق فرموده قرآن کنار بروید تا آن‌هایی که می‌توانند، بیایند.


کد مطلب: 471748

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471748/خرامین-زندان-یاسوج-پلیس-راه-شیراز-حاشیه-شهر-یک-میدان-فوتبال-پیدا-نخواهید-بالاترین-میزان-طلاق-خودکشی-اتفاقات-ناگوار-همین-حاشیه-هاست-مرکز-فرهنگی-این-مناطق-وجود-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1