کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

برای همسایگان و استقلال آنها احترام قائل هستیم / موشک باران مقر تروریست ها هشدار به رژیم صهیونیستی بود

29 دی 1402 ساعت 15:33

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه های تروریست‌ها در کشورهای همسایه گفت: موشک باران مقر تروریست ها هشدار به رژیم صهیونیستی بود اگرچه ما برای همسایگان و استقلال آنها احترام قائل هستیم.


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه های تروریست‌ها در کشورهای همسایه گفت: موشک باران مقر تروریست ها هشدار به رژیم صهیونیستی بود اگرچه ما برای همسایگان و استقلال آنها احترام قائل هستیم.
به گزارش کبنانیوز، آیت ‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج با اشاره به حمله موشکی ایران به تروریست‌ها در عراق و سوریه، اظهار کرد: این پاسخ کوبنده به تروریست‌ها برای دفاع از تمامیت ارضی کشور صورت گرفت.
آیت الله حسینی ضمن تاکید بر تمامیت ارضی و استقلال کشورهای عراق و پاکستان خاطرنشان کرد: شلیک موشک به مقر تروریست‌ها، هشدار به دولت های استعماری بود نه دولت‌های عراق و پاکستان.
وی ادامه داد: تروریست‌ها از کشورهای آمریکا و اسرائیل فرمان می‌ گیرند و این حمله موشکی نه تنها تروریست‌ها را زمین گیر کرد بلکه عاملی برای بازدارندگی آنها خواهد بود.
امام جمعه یاسوج در فراز دیگری از خطبه‌ها به تحولات غزه اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم و بی دفاع غزه سال‌های سال در محاصره رژیم غاصب صهیونیستی قرار داد و امروز نیز با شدیدترین بمباران های غیرانسانی مواجه است.
آیت الله حسینی اضافه کرد: استکبار جهانی و رسانه های غربی بر جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی سرپوش گذاشته و باید ما همه تلاش خود را برای جلوگیری از این امر و تبیین جنایات صهیونیست ها به کار بگیریم.
نماینده ولی فقیه استان با اشاره به اهمیت انتخابات و ضروت توجه به آن گفت: حضور آگاهانه آحاد مردم در انتخابات حق و تکلیف است و باید با مشارکت هدفمند مجلسی منسجم و قدرتمند را رقم زد.
آیت الله حسینی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب به‌ویژه میلاد امام علی(ع) تصریح کرد: این ماه از ارزش بالایی برخوردار است و ایام‌ البیض در ماه رجب قرار دارد و مومنان و خداجویان در روزهای ۱۳ تا ۱۵ رجب با اعتکاف در مساجد و تکایا به روزه‌داری و عبادت و راز و نیاز با خداوند مشغول می‌شوند.
وی تاکید کرد: آماده‌سازی اخلاقی، رفتاری و شخصی در ماه رجب به خصوص ایام اعتکاف برای ورود موفق به ماه مبارک رمضان نقش به‌سزایی دارد و انسان با آرامش و رضایت خاطر بیشتری برای درک شب های قدر خود را مهیا می‌کند.


کد مطلب: 471539

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471539/همسایگان-استقلال-احترام-قائل-هستیم-موشک-باران-مقر-تروریست-هشدار-رژیم-صهیونیستی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1