کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

آیا بهرامی و هاشمی‌پور بر می‌گردند؟

28 دی 1402 ساعت 13:31

برخی اخبار غیر رسمی خبر از تأیید صلاحیت تعدادی از نامزد‌های رد صلاحیت شده در سراسر کشور و بویژه کهگیلویه و بویراحمد می‌دهند. پیش از این نیز طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان بر این موضوع تأکیده کرده بود. همچنین به نظر می‌رسد خود نامزد‌ها اخبار و وعده‌های جدی در این زمینه دریافت کرده باشند که پیرو همین وعده‌ها امروز محمد بهرامی و عدل هاشمی پور قصد بازگشت به استان دارند و برای استقبال از این دو مراسم استقبال در ورودی شهر‌ها برنامه‌ریزی شده است. اما دستگاه‌های رسمی در این باره تاکنون واکنشی نشان نداده‌اند از طرفی برخی صاحب‌نظران برگزاری برنامه استقبال و تجمع در ورودی شهرها را عملی غیرقانونی تلقی می‌کنند.


برخی اخبار غیررسمی خبر از تأیید صلاحیت تعدادی از نامزد‌های رد صلاحیت شده در سراسر کشور و بویژه کهگیلویه و بویراحمد می‌دهند. پیش از این نیز طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان بر این موضوع تأکیده کرده بود. همچنین به نظر می‌رسد خود نامزد‌ها اخبار و وعده‌های جدی در این زمینه دریافت کرده باشند که پیرو همین وعده‌ها امروز محمد بهرامی و عدل هاشمی پور قصد بازگشت به استان دارند و برای استقبال از این دو مراسم استقبال در ورودی شهر‌ها برنامه‌ریزی شده است. اما دستگاه‌های رسمی در این باره تاکنون واکنشی نشان نداده‌اند از طرفی برخی صاحب‌نظران برگزاری برنامه استقبال و تجمع در ورودی شهرها را عملی غیرقانونی می‌دانند.
به گزارش کبنا، طرفداران «محمد بهرامی» وعده تجمع در «منطقه سرنجلکل یاسوج» در ساعت ۱۴:۰۰ امروز را داده‌اند و طرفداران هاشمی پور قرار است صبح جمعه در ورودی لیکک از وی استقبال نمایند.
یقیناً تا اعلام رسمی از سوی دستگاه‌های مربوطه نمی‌توان به این برنامه‌ها و صحبت‌ها اعتماد کامل داشت ولی بازگشت این دو به صحنه انتخابات در دو حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون و حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام سبب جدی‌تر شدن فضای انتخابات و رقابت‌ها خواهد شد و تحلیل انتخابات را به سمت و سوی جدیدی سوق خواهد داد.
اگر چه در اعلامیه‌های استقبال از این دو نامزد بر خودجوش و مردمی بودن آن تأکید شده است اما کاملاً روشن است این برنامه‌های با هماهنگی نامزد‌ها و مدیریت ستاد‌ها برای ایجاد یک جو روانی برگزار خواهند شد.
باید منتظر انجام این مراسمات و واکنش دستگاه‌های رسمی در این زمینه بود چرا که پیشتر اعلام شده بود تا ۱۹ بهمن ماه هیچ تأیید صلاحیت جدیدی اعلام نخواهد شد.


کد مطلب: 471496

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471496/آیا-بهرامی-هاشمی-پور-می-گردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1