کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

قدردانی خانواده‌های شهدا و ایثارگر از شورای تأمین کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تأیید صلاحیت تاجگردون و حمایت از شورای نگهبان

20 دی 1402 ساعت 2:51

جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان گچساران و باشت در حمایت از شورای نگهبان و مشارکت حداکثری در انتخابات بیانیه‌ی صادر کردند.


جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان گچساران و باشت در حمایت از شورای نگهبان و مشارکت حداکثری در انتخابات بیانیه‌ی صادر کردند.

به گزارش کبنا، این بیانیه به شرح زیر است.
شورای محترم تأمین استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
احتراماً ضمن تشکر از اقدامات و مواضع صریح و قانونی هیأت نظارت استان و مجموعه شورای تأمین استان در جهت فراهم آوردن مقدمات برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری و همچنین سپاسگزاری از اقدامات قانونی و مواضع شفاف رئیس محترم هیأت نظارت بر انتخابات استان و عوامل محترم شورای نگهبان در استان، لازم دانستیم بعنوان جمع کثیری از خانواده‌های شهدای معظم، ایثارگران و رزمندگان حوزه انتخابیه گچساران و باشت ( با اسامی مشخص و هویت معین ) به شورای تأمین استان و الخصوص رئیس محترم شورا استاندار عزیز، فرمانده محترم و عزیز سپاه استان و مدیرکل محترم دادگستری، مدیرکل محترم اطلاعات، فرماندهی محترم فراجای استان مطالبی را از سر احساس مسئولیت شرعی، ملی و میهنی خویش با شما عنوان داریم.
انتخابات از اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران [که خونب‌های هزاران شهید است] همواره راهبرد مردسالاری دینی و اقتدار آفرینی ملی و مشروعیت نظام اسلامی است که وصایای گرانب‌های بنیانگذار فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و فرامین روشنگرانه مقام معظم رهبری (مدالظه العالی) همیشه بر اصل انتخابات و مشارکت حداکثری مردم تأیید موکد فرموده‌اند.
امروزه دشمنان خارجی و در رأس آن‌ها بنگاه‌های خبرپراکنی و شارلاتانیسم مطبوعاتی استکبار جهانی و صهیونیسم خونخوار و برخی ایادی داخلی‌شان، اصل مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رای، را به تیر‌های زهرآگین دوخته‌اند، تا از حضور حماسی ملت پای صندوق‌های رای ممانعت کنند و به خیال خامشان پایه‌های اقتدار و عزت ایران اسلامی را متزلزل کنند.
مسئولین محترم امنیتی، سیاسی، قضایی و نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد!
متأسفانه در حوزه انتخابیه گچساران و باشت [که به تدبیر و قانومندی قاطع] هیأت نظارت استان و شورای محترم نگهبان، شرایط رقابت عادلانه فراهم گردیده است و شور و نشاط آگاهانه مردم برای حضور حداکثری فراهم است، برخی رسانه‌های جعلی و افرادی با هویت مشخص، اقدام به جوسازی علیه اصل انتخابات، اعضا و رئیس محترم هیأت نظارت بر انتخابات استان و مجموعه خدوم امنیتی و نظارتی... استان می‌پردازند و با اقدامات ( در قالب پیج های‌ایستاگرامی، بیانیه، مصاحبه و اظهارات ناصواب علیه شورای محترم نگهبان و مسئولین امر انتخابات و خادمان امنیت، خود باعث ناامیدی مردم به اصل مشارکت در انتخابات و بدبینی آن‌ها نسبت به نهاد‌های قانونی کشور می‌شوند.
لذا ما جمع کثیری از خانواده‌های شهدای معظم و ایثارگران حوزه انتخابیه گچساران و باشت؛ ضمن تشکر از تأیید صلاحیت دکتر غلامرضا تاجگردون جانباز جنگ تحمیلی و برادر شهید دفاع مقدس که از سرمایه‌های ارزشمند معنوی و علمی کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد هستند از مجموعه گرانقدر شورای تأمین استان خواستاریم با کسانی که همنوا با رسانه‌های خارجی و شبکه‌های معاند صهیونیسم، علیه شورای نگهبان و کاندید‌های تأیید صلاحیت شده شهرستان، جوسازی، توهین و افترا می‌زنند و باعث تشنج افکار عمومی، ایجاد ناامنی و بدبینی و همچنین دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات با اخبار جعلی و مطالب سخیف علیه شورای محترم نگهبان می‌شوند، برخود قاطع و قانونی بعمل‌آورید.
امید است با درایت مسئولین اجرایی، نظارتی، امنیتی، قضایی و نظامی استان، به فرامین گرانبهای رهبر عزیز انـقلاب حضرت امام خامنه‌ای با محوریت؛ رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت جامعه عمل پوشیده شود و حماسه‌ای دیگر به دفتر انقلاب اسلامی ایران در استان و شهرستان افزوده گردد.
با آرزوی سلامتی و طلول عمر برای همه مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
من الله توفیق
۱۹ دیماه ۱۴۰۲
جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان گچساران و باشت


کد مطلب: 471226

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471226/قدردانی-خانواده-های-شهدا-ایثارگر-شورای-تأمین-کهگیلویه-بویراحمد-خصوص-تأیید-صلاحیت-تاجگردون-حمایت-نگهبان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1