کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بررسی فضای سیاسی و انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد؛

فضای داغ مجازی بعد از تایید صلاحیت‌ها / تاجگردون: حق‌مان را از همانجایی که از ما گرفتند، پس می‌گیریم / بهرامی: عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد / منتظریان: اگر همه آقایان که سبد رأی دارند، تایید شوند، به نفع ما است / ما خواستار حذف هیچ کس نیستیم

16 دی 1402 ساعت 14:06

بعد از اعلام خبر اسامی تایید صلاحیت‌شدگان شاهد شور و هیجان هواداران و طرفداران نامزدهای انتخابات مجلس در فضای مجازی هستیم. طرفداران با ساخت کلیپ و تیزرهای تبلغاتی در حال مانور تبلیغاتی هستند.


بعد از اعلام خبر اسامی تایید صلاحیت‌شدگان شاهد شور و هیجان هواداران و طرفداران نامزدهای انتخابات مجلس در فضای مجازی هستیم. طرفداران با ساخت کلیپ و تیزرهای تبلغاتی در حال مانور تبلیغاتی هستند.
به گزارش کبنا، بعد از اعلام خبر اسامی تایید یا ر شاهد شور و هیجان وصف نشدنی در فضای مجازی هستیم. فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد به خبر تاییدصلاحیت‌ها واکنش جالبی داشته که کبنانیوز بدون هیچ‌گونه جانبداری و تایید یا رد محتوای عکس‌ها و فیلم صرفاً برای اطلاع مخاطبان اقدام به انتشار مطالب فضای مجازی می‌کند.
الف ) غلامرضا تاجگردون
   
ما حق‌مان را از همانجایی که از ما گرفتند، پس می‌گیریم...
  

   
کلیپ‌های متعددی که بعد از تایید صلاحیت تاجگردون تدوین و در فضای مجازی منتشر شد.
  

   

ب) سید محمد موحد
   





ج) محمد بهرامی

تیم رسانه‌ای بهرامی بعد از اعلام خبر تاییدصلاحیت چند بیانیه و فیلم‌های متعددی را در فضای مجازی منتشر کردند.
  


   

   
بهرامی در لوداب روز جمعه (15 دی‌ماه 1403)





د) عدل هاشمی‌پور
صلاحیت او هم برای انتخابات مجلس تایید نشد و سه روز حق اعتراض دارد.
  






و) نادر منتظریان
  
منتظریان: اگر همه آقایان که سبد رأی دارند، تایید شوند، به نفع ما است / ما خواستار حذف هیچ کس نیستیم، اما خواستار انتخابات سالم هستیم.



ط) نستهن مقدم







ض) علی آراوند


ی) مهدی روشنفکر



 


کد مطلب: 471069

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471069/فضای-داغ-مجازی-بعد-تایید-صلاحیت-ها-تاجگردون-حق-مان-همانجایی-گرفتند-می-گیریم-بهرامی-عدو-شود-سبب-خیر-اگر-خدا-بخواهد-منتظریان-همه-آقایان-سبد-رأی-شوند-نفع-خواستار-حذف-هیچ-کس-نیستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1