کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ضرغامی: گردشگر نجس نیست / خادم مسجد گردشگران خارجی را از مسجد پرت کرده بیرون و گفته شما نجس هستید

13 دی 1402 ساعت 14:46

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ضرغامی با تاکید بر این که باید اول در نگاه مسئولان تحول ایجاد شود توضیح داد: در مساجد را باز کنید تا گردشگران بتوانند نماز بخوانند. گردشگر خارجی سرویس بهداشتی ندارد و متاسفانه خادم مسجد این افراد را از مسجد پرت کرده بیرون و گفته شما نجس هستید! در حالی که گردشگر نجس نیست و پاک است.


وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر این که رونق گردشگری موجب افزایش اشتغال می‌شود گفت: فهم درستی از گردشگری در کشور ما وجود ندارد.
به گزارش کبنا، عزت‌الله ضرغامی، امروز، چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ گفت.
وی در پاسخ به سوالی درباره حاشیه‌های سفرش به اردبیل اظهار داشت: گفتند من در اردیبل چلوکباب خوردم، من اصلا چلوکباب نخوردم، در سفرهای استانی در وَن می نشینیم در وَن ساندویچ و نوشابه می خوریم و جلسه می گذاریم.
ضرغامی با تاکید بر این که باید اول در نگاه مسئولان تحول ایجاد شود توضیح داد: در مساجد را باز کنید تا گردشگران بتوانند نماز بخوانند. گردشگر خارجی سرویس بهداشتی ندارد و متاسفانه خادم مسجد این افراد را از مسجد پرت کرده بیرون و گفته شما نجس هستید! در حالی که گردشگر نجس نیست و پاک است.
او با بیان اینکه گردشگر نجس نیست گردشگر عین پاکی و طهارت برای جمهوری اسلامی است، گفت: اینقدر ما زحمت می کشیم تا گردشگر خارجی زیاد شود ولی اتفاقات این چنینی رخ می دهد، ما خیلی کار در این زمینه داریم.


کد مطلب: 471020

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/471020/ضرغامی-گردشگر-نجس-نیست-خادم-مسجد-گردشگران-خارجی-پرت-کرده-بیرون-گفته-هستید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1