کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نگاهی به انتخابات مجلس در کهگیلویه بزرگ؛

همه و این یک نفر

2 دی 1402 ساعت 22:26

انتخابات به روز‌های حساس و سرنوشت ساز خود نزدیک و نزدیکتر می‌شود و نامزد‌های انتخابات به صورت جدی‌تر در حال فعالیت و تبلیغات هستند.


انتخابات به روز‌های حساس و سرنوشت ساز خود نزدیک و نزدیکتر می‌شود و نامزد‌های انتخابات به صورت جدی‌تر در حال فعالیت و تبلیغات هستند.
هر چند در کهگیلویه تکلیف نهایی انتخابات تا حدود زیادی روشن است ولی با این وجود نامزد‌ها به طور جدی و شبانه روز در مناطق مختلف در حال رایزنی و گشت و‌گذار هستند و‌امیدوارند بتوانند حضور آبرومندانه از خود به یادگار بگذارند.
در این حوزه انتخابیه شاهد حضور نماینده فعلی از یک طرف و از طرف دیگر دو تن از نمایندگان ادوار در صحنه هستیم. در مرحله بعد نیز افرادی که یا تجربه نامزدی داشته‌اند بار دیگر ثبت نام کرده‌اند و یا افرادی نیز هستند که برای اولین بار در این انتخابات نامزد می‌شوند.
عدل هاشمی‌پور بیشتر از همه نامزد‌ها در حال فعالیت و بازدید و رایزنی در مناطق مختلف است. وی در عرصه رسانه‌ای و فضای مجازی حوزه انتخابیه نیز فعال است. هاشمی پور و تیم انتخاباتی‌اش خود را رقیب اصلی سید محمد موحد می‌دانند. موحد در دور قبل با اقتدار و فاصله زیاد موفق شد هاشمی پور را شکست دهد و از همان فردای شکست وی فعالیت انتخاباتی خود را شروع کرد و وقت و انرژی زیادی در این راه مصروف داشته است.
سید علی محمد بزرگواری نیز بار دیگر نامزد انتخابات شده است او نامزد فعالی در طی این مدت بوده است و قطعاً در روز‌های آینده باز هم این مسیر را ادامه خواهد داد. حضور همزمان بزرگواری و هاشمی پور با پایگاه رای مشترک سبب ایجاد یک رقابت در میان این دو نیز شده است.
رضا دهبانی‌پور یکی دیگر از نامزد‌های انتخابات در حوزه انتخابیه بزرگ کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام است. رای وی بیشتر در شهرستان بهمئی است.
علی مژدهی‌پور نیز برای دومین بار در انتخابات شرکت می‌کند. وی در حال فعالیت زیاد در مناطق چارؤسا و حوزه مرکزی کهگیلویه است.
آیت‌الله سعادتیان نیز مدت زیادی است در حال دیدار و بازدید از برخی مناطق شهرستان است و‌امیدوار است بتواند رای خوبی بدست آورد رای وی نیز بیشتر در میان بخش‌هایی از منطقه دشمن زیاری کهگیلویه است.
اما این‌ها همه خود را در مقابل یک حریف بزرگ و مردمی به نام سید محمد موحد می‌بیننند و بخوبی آگاهند که با کار سخت و دشواری مواجه‌اند. برخی از این نامزد‌ها از هم اکنون شکست را پذیرفته‌اند و تنها در پی یک رای آبرومندانه هستند. سید محمد موحد از یک پایگاه بزرگ مردمی برخوردار است و این پایگاه به مرور قوی‌تر و گسترده‌تر نیز شده است. با وجودی که وی در حال حاضر بیشتر درگیر امورات نمایندگی و خدمت به مردم است و کمتر خود را سرگرم تبلیغات زودهنگام کرده است اما کاملاً پذیرش عمومی و نظر مساعد مردم نسبت به وی برای بار آخر به جهت پایان فرصت نمایندگی بخاطر سن مشخص و روشن است.
این سطح از پذیرش مردمی نتیجه مردمی بودن و خدمات غیر قابل انکار سید محمد موحد در طول چندین دوره نمایندگی است.
یقیناً مردم به خوبی به توان و ظرفیت بالای موحد که در دوره‌های اخیر تجربه و نفوذ بالا نیز به آن اضافه شده است واقف هستند و می‌دانند که به سرانجام رسیدن بسیاری از پروژه‌های نیمه کاره جز با حضور موحد امکان‌پذیر نیست.
برخی حضور چندین نامزد در صحنه انتخابات را خطری برای موحد می‌دانند ولی برای نامزدی که مورد قبول و حمایت مردم است کمیت نامزد‌ها هیچ تأثیری در نتیجه نهایی نخواهد داشت و تنها بر رونق و شلوغی انتخابات خواهد افزود.


کد مطلب: 470697

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470697/همه-این-یک-نفر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1