کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

سد معبر در دهدشت دیگر قابل تحمل نیست / وانت بارهای مرکز شهر ضربتی جمع آوری شوند

29 آذر 1402 ساعت 11:37

فرماندار کهگیلویه گفت: وانت بارهای مرکز شهر دهدشت ضربتی جمع اوری و ساماندهی شوند.


فرماندار کهگیلویه گفت: وانت بارهای مرکز شهر دهدشت ضربتی جمع اوری و ساماندهی شوند.
به گزارش کبنا، سید حمزه محقق زاده _ فرماندار کهگیلویه _ صبح امروز در جلسه شورای ترافیک وضعیت سیمای شهری مرکز شهر دهدشت را نازیبا خواند و گفت: سیما و منظر مرکز شهر به جهت سد معبر های متعدد با مفاهیم زیباسازی سازگار نیست و محیط جز چالش و خستگی روح شهروند بیش نیست.

محقق زاده افزود: طی سال ها وجود وانت‌های میوه‌فروش،سد معبر ها و پارک غیرقانونی و غیراصولی در میدان مرکزی شهر ترافیک سنگین و نابسامانی‌هایی را به مدیریت ترافیک شهر تحمیل و علاوه بر ان موجب مخدوش شدن مبلمان شهری شده است.
وی افزود: تضیع حقوق شهروندی از یک طرف و حق تلقی شدن یک تخلف برای کسبه ای که سال هاست پیاده رو را تصاحب نموده متوجه عدم برخورد قاطعانه شهرداری در ساماندهی این مسئله و بعضا برخورد های سلیقه ای در این مورد است که ساماندهی را برخورد با طبق فروشی می داند که برای کسب روزی حلال از سر ناچاری به دستفروشی روی آورده و با این کار به اشفتگی بیشتر دامن می زند.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در مشاهده میدانی وضعیت پاکسازی معابر و تنظیف در مسکن ملی و سمغان را اسفبار دیده ام تصریح کرد: شهرداری در تمام نقاط شهر در این مقوله ضعیف عمل کرده است و بنظر می رسد شورایی که مردم جهت رفع مشکلات شهری و ایجاد راهکار در بوجود اوردن فضای شهری زیبا و سالم انتخاب کرده اند هیچ تلاشی نمی کنند.
رییس شورای ترافیک کهگیلویه با تاکید بر ضرورت دعوت از مشارکت مردم برای فرهنگ سازی شهری در کمک به شهرداری تصریح کرد: در خصوص ساماندهی وانت بارها مکان‌ جدیدی را با عوامل راهور، حوزه خدمات شهری شورای شهر و نیروی انتظامی در نظر گرفته‌ و سریعا اعمال قانون انجام شود.


کد مطلب: 470563

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470563/سد-معبر-دهدشت-دیگر-قابل-تحمل-نیست-وانت-بارهای-مرکز-شهر-ضربتی-جمع-آوری-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1