تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : ۴۷۰۳۸۷
کبنا گزارش می دهد؛

معلمان پژوهنده برگزیده کهگیلویه تجلیل شدند

۰
معلمان پژوهنده برگزیده کهگیلویه تجلیل شدند
کبنا ؛پژوهشگران برتر آموزش و پرورش و معلمان پژوهنده کهگیلویه امروز طی مراسمی در مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی دهدشت تجلیل شدند.
به گزارش کبنا، همایش بزرگداشت روز ملی پژوهش در آموزش و پرورش و تقدیر از معلمان پژوهنده کهگیلویه امروز با حضور فرماندار، رئیس اداره تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
سید حمزه محقق زاده _ فرماندار کهگیلویه _ در این مراسم با بیان اینکه پژوهش بهترین راهکار ممکن برای حل مشکلات موجود در تمامی عرصه‌ها و راهی برای توسعه و تعالی جامعه است اظهار داشت: امروز قدرت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی بواسطه پژوهش و تولید علم نافع دانشمندان بومی به تمام دنیا ثابت شده است.
وی با تاکید بر ضرورت رفع موانع و حمایت از فعالان این عرصه در راستای شکوفایی استعدادها و ترغیب آینده سازان به تحقیق و پژوهش تصریح کرد: دستاورد ها و حضور موفق شرکت های فناور شهرستان کهگیلویه در همایش های مختلف کشوری نمود استعداد های شکوفا و شایستگی جوانان این منطقه می باشد.
در این مراسم ۲۴ نفراز پژوهشگران برتر آموزش و پرورش اعم از معلمان پژوهنده برتر، مولفین و فناوران برتر فرهنگی شهرستان کهگیلویه تجلیل شد.
 طی مراسمی مشابه از سوی شورای اداری شهرستان نیز از ۲۱ دانش آموز پژوهنده برتر کهگیلویه در جشنواره نوجوانان خوارزمی تجلیل شد.




 
نام شما

آدرس ايميل شما

ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، گفت: ادغام رشته‌های شاخه نظری در حال بررسی کارشناسی ...
زخم کهنه تورم

زخم کهنه تورم

تورم دو‌رقمی سال‌های زیادی از نیم‌قرن گذشته گریبان اقتصاد کشور را گرفته و گاه ایران را ...
متهمان چای «دبش» کجایند؟

متهمان چای «دبش» کجایند؟

در جدول پیوست مشخص است که میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی دبش طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ...
1