تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۷۰۳۲۱
کبنا گزارش می دهد؛

تجدید میثاق دانش آموزان دهدشت با آلاله دفاع مقدس + تصاویر

۱
تجدید میثاق دانش آموزان دهدشت با آلاله دفاع مقدس + تصاویر
کبنا ؛جمعی از دانش آموزان دهدشت با حضور در آموزش و پرورش کهگیلویه با شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
به گزارش کبنا، پیکر مطهر سه شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در آستانه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با استقبال مردم عصر سه شنبه وارد دهدشت شدند و تا صبح جمعه مهمان سایر شهرستان‌های کهگیلویه خواهند بود.
در همین راستا امروز صبح یکی از این شهدای گمنام مهمان اداره آموزش و پرورش کهگیلویه بود که دانش آموزان دهدشت با حضور پر شور خود و کارکنان ستادی این اداره از آلاله دفاع مقدس استقبال کردند.
فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ضمن تشکر از حضوردانش آموزان، مسئولان و کادر ستادی اداره در این حرکت زیبا گفت: دانش آموزان با شهدای دفاع مقدس ، آرمان های شهدا آشنا شدند و با این شهید گمنام ارتباط برقرار کردند و تجدید میثاقی داشتند.
وی در ادامه به آثار تربیتی و آموزشی این حرکت معنوی پرداخت و اظهار داشت: این حرکت یک کارگاه آموزشی و تربیتی موثری برای دانش آموزان عزیز بود و فضای معنوی و حال و هوای دانش آموزان را عوض کرد.
عطر حضور این شهید گمنام حال و هوای اداره آموزش و پرورش کهگیلویه را به گونه ای رقم زد که بهشتی دیگر برای این خطه به ارمغان آورد.
دانش آموزان مدارس امام صادق ، شهید رجایی ، نمونه دولتی جوادیه ، دبستان پسرانه فرهنگیان۲ به استقبال از این شهید گمنام در اداره آموزش و پرورش شهرستان آمدند و پس از شنیدن روایت گری و برقراری ارتباط معنوی با شهدا، این شهید گمنام را بر روی دستان خود بدرقه کردند.
این شهید خوشنام و دو شهید گمنام دیگر دوران دفاع مقدس روز یکشنبه ۲۶ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در کهگیلویه و بویراحمد تشییع و به خاک سپرده می شوند.
مردم کهگیلویه و بویراحمد با تقدیم یک هزار و ۸۹۶ شهید سرافراز در کنار دیگر شهدای کشور اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد، و همچنان ۶۳ خانواده شهید در این استان در انتظار پیکر فرزندان خود هستند.





















نام شما

آدرس ايميل شما

زخم کهنه تورم

زخم کهنه تورم

تورم دو‌رقمی سال‌های زیادی از نیم‌قرن گذشته گریبان اقتصاد کشور را گرفته و گاه ایران را ...
متهمان چای «دبش» کجایند؟

متهمان چای «دبش» کجایند؟

در جدول پیوست مشخص است که میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی دبش طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ...
نفوذی‌ها در میدان آرش

نفوذی‌ها در میدان آرش

متأسفم که یک نفر از کمیسیون انرژی گفته ذخایرمان آنقدر زیاد نیست که در مورد آن بحث کنیم....
1