کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بخشدار کبگیان:

پُلی که بعداز ۴۳ سال در چِنـارِ کبگیان ساخته شد

20 آذر 1402 ساعت 23:14

ابوطالب محسنی‌فر، بخشدار کبگیان، از اتمام ساخت پل بزرگ روستایِ علی کرمی چنار از توابع بَخشِ کبگیان خبر داد.  


ابوطالب محسنی‌فر، بخشدار کبگیان، از اتمام ساخت پل بزرگ روستایِ علی کرمی چنار از توابع بَخشِ کبگیان خبر داد.  
به گزارش کبنا از چیتاب، در راستای خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در دولت سیزدهم یکی دیگر از مطالبات مهم مردم در بخش کبگیانِ شهرستانِ بویراحمد بعد از ۴۰سال انتظار به واقعیت پیوست.  
ابوطالب محسنی‌فر بخشدار کبگیان با اشاره به پهنه خدمات نظام در دولت انقلابی در این بخش گفت: خوشبختانه علیرغم وجود تمام مشکلات اقتصادی گریبانگیر کشور در دولت سیزدهم خدمات درخور وقابل توجهی به روستا‌های بخش کبگیان ارائه شده است.  
بخشدار کبگیان با اذعان به اینکه تبیین خدمات واسعه نظام در راستایِ آگاهی بخشی عام از مهمترین وظیفه مسئولان در کانون خدمت به مردم می‌باشد افزود: هر دولتی در هر حیطه‌ای به مردم خدمت بکند، از برکات واسعه خدمات نظام مقدسی است که با خون فرزندان همین ملت آنان را به مسئولیت رسانده و بدانند کوتاهی در امر خدمت، و عدم تبیین خدمات نظام خیانت آن مسئول در قبال مردم و انقلاب است.
محسنی فر با اشاره به ساخت و تکمیل پل بزرگ «عَلـی کَرَمی» در دهستان چنارِ بخشِ کبگیان تصریح کرد: با ساخت این پل تسهیل در تردد ارتباط جاده‌ای بین روستائی بیش از۱۱ روستا در دهستان چنارِ بخشِ کبگیان میسر شد.  
وی ضمن تشکر از نعیم عاملی پیمانکار پروژه مذکور خاطرنشان کرد: پروژه احداث این پل بزرگ، بعد از 43 سال با اعتباری بیش از چهل میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد ومنابع اعتباری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای تأمین و احداث گردید.  
نماینده ارشد دولت در کبگیان با اشاره به اهتمام دولت جهت خدمت‌رسانی به روستا‌ها از مردم خواست، تا در کنار تخصیص اعتبارات اینچنینی در مسیر عمران و آبادانی نهایت همکاری جهت حل فصل معارضات درون منطقه را داشته باشند بسا امثالِ امروز خوشحال و مسرور باشند.  
  

-------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام


کد مطلب: 470268

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/470268/پ-لی-بعداز-۴۳-سال-چ-ن-ار-کبگیان-ساخته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1