تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۴۶۹۸۵۵
رئیس اداره ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

ارزیابی 100 مدرسه شهرستان بویراحمد

۲
۱
ارزیابی 100 مدرسه شهرستان بویراحمد
کبنا ؛
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکصد مدرسه مستقل در شهرستان بویراحمد توسط تیم های ارزیابی مورد بازدید قرار گرفتند.
به گزارش کبنا نیوز، محمد دانشی نسب با اعلام این خبر گفت: این تعداد مدرسه توسط ۲۰ تیم ارزیاب این اداره طی ۲ روز ارزیابی شدند.
وی با بیان اینکه مدارس ارزیابی شده از هر سه مقطع تحصیلی بودند افزود: بازدیدهای اداری، پرورشی، مالی، تجهیزاتی و طرح و برنامه های آموزشی این مدارس توسط تیم متخصص هر حوزه مورد پایش قرار گرفت.
دانشی افزود: در پایان نقاط قوت و ضعف حاصل از این بازرسی احصا و در جلسه شورای اداری اموزش و پرورش شهرستان بازخورد داده شد.
رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بازخورد کتبی نقاط قابل بهبود ظرف هفته آینده برای اصلاح به مدارس ارسال می شود گفت: در ماههای بعد در قالب بازدیدهای موردی این روند مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

سیسخت
Iran, Islamic Republic of
باورکنیدای مردم اینقدزمین بلااستفاده ویا ساخت وسازهای فرسوده گوشه وکنارشهریاسوجه یافلان ارگان که چندهکتارزمین گرفته یاهمین منازل یازمانی مستهلک بیان همشون تبدیل به مدرسه کنن
احمد
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس اول بفرما کدام مشکل را حل کرده ای گرفتن پول توسط مدیران مدرسه، اعلام نکردن شهریه مدارس غیر دولتی و و بی در و پیکر بودن این مدارس. ، آشوب در بین مدیران مدارس ، انتصاب مدیر با یکسال سابقه. خدای روت هست حرف بزنید، مدارس را نابود کردی،
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1