تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : ۴۶۹۸۳۹
با ارسال متنی

قول استاندار و رویش بارقه‌های امید در دل مردم باباکلان

۰
قول استاندار و رویش بارقه‌های امید در دل مردم باباکلان
کبنا ؛بعداز سفر سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به روستای باباکلان و دیدار و گفتگو صمیمانه با مردم باباکلان یکی از معتمدین و فعال اجتماعی،شاعر و نویسنده نام آشنای ایل بزرگ قشقایی استاد نعمت بهرامی با ارسال متنی  به پایگاه خبری کبنا نیوز،خواستار انتشار آن در این پایگاه خبری شده است.

به گزارش کبنا نیوز: متن ارسالی به شرح زیر است.

بسمه‌تعالی

قول استاندار و رویش بارقه‌های امید در دل مردم باباکلان

سرکشی و حضور مسئولین در میان مردم و شنیدن خواسته‌های آنان از نزدیک و اهتمام به امور مسلمانان از سفارشات دین مبین اسلام  و سیره‌ی ستوده‌ی پیامبر رحمت(ص) است و این اقدام نیک، خیر بسیاری بدنبال دارد و باعث ایجاد امید و رضایت در دل مردم می‌شود و پایه‌های اجتماعی حکومت را قوی می کند.
قول دکتر سیدعلی احمدزاده استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شهرستان گچساران و دیدار با مردم باباکلان
در خصوص ارتقا دهستان بی‌بی‌حکیمه‌(س) به بخش با مرکزیت باباکلان از آن جمله سخنانی بود که مردم  سالها منتظر شنیدن آن بودند و امروز این قول صریح استاندار محترم باعث خشنودی و ایجاد امید در دل مردم این منطقه گردیده‌است تا بلکه با این اقدام خداپسندانه بخشی از عقب‌ماندگیها و کاستی های چند دهه‌ی اخیر جبران شود و بیش از این مردم این دهستان احساس تبعیض و فراموشی از سوی مسئولین ننمایند و به زندگی بهتر و توسعه‌ی همتراز با سایر مناطق استان امیدوار باشند.
منطقه باباکلان علی‌رغم اینکه قطب تولید نفت بشمار می رود متاسفانه در چند دهه‌ی گذشته از  اشتغال و تسهیلات اختصاصی نفت بی‌بهره بوده و این یکی از خواسته‌ها و مطالبات همیشگی و بدون پاسخ مردم منطقه بوده‌است.
علاوه بر بحث نفت این دهستان قطب دامداری در استان است و عشایر این منطقه همواره با معضل کمبود علوفه دامی و نبود آب به ویژه در فصل پاییز و خشکسالیها بوده‌اند و دچار خسارت بسیار شده‌اند.
همچنین در سالهای اخیر به علت بیکاری جوانان، صنعت زنبورداری نیز در این منطقه رونق چشمگیری یافته و تبدیل به قطب پرورش زنبور عسل و تولید فراورده‌های باکیفیت زیر مجموعه این صنعت گردیده است که با تاسیس شرکت تعاونی زنبورداران و اعطای تسهیلات و بازاریابی برای فروش فراورده‌های این صنعت می توان خدمات ارزنده‌ای به این قشر ارائه داد.
احتصاص آب از پشت سد چم‌شیر به باباکلان نویدبخش چشم‌انداز روشنی از توسعه‌ی بخش کشاورزی این منطقه خواهدبود.
اینجانب به نمایندگی از مردم شریف منطقه مراتب تقدیر و تشکر خالصانه خود را از استاندار محترم در خصوص قول سدید در ارتقا دهستان به بخش و توجه بیشتر به رفع مشکلات مردم که در راستای خدمت انقلابی صورت پذیرفته، اعلام می‌دارم و برای استاندار محترم و تمامی مسئولان خدوم و تلاشکر آرزوی توفیق می‌نمایم.
همچنین در خصوص پیگیری و نظارت بر روند اجرای محور مواصلاتی و شتاب بخشیدن به عملیات احداث جاده باباکلان نیز لازم است از استاندار ولایی، نماینده محترم و مسئولین ذیربط تقدیر و تشکر نمایم و امیدوارم با تلاش جهادی عزیزان، مردم دهستان از این رنجی که همواره گریبانگیرشان بوده خلاص شوند که قطعا رفع معضل جاده ارتباطی تاثیر عمده‌ای بر رونق زندگی و امید به آینده را در پی خواهدداشت.

با احترام
نعمت بهرامی

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1