تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۴۶۹۷۹۰
مدیرکل بازرسی کهگیلویه وبویراحمد:

دستگاه های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد موظف به پیشگیری و مقابله با فساد هستند

۶
۱
دستگاه های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد موظف به پیشگیری و مقابله با فساد هستند
کبنا ؛
مدیرکل بازرسی کهگیلویه وبویراحمد گفت: دستگاه های اجرایی استان موظف به پیشگیری و مقابله جدی با فساد هستند.
به گزارش کبنا نیوز، محمدمهدی صالحی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استانداری با اشاره به قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد افزود: دستگاه های اجرایی و اداری به موجب این قانون و سایر قوانین مرتبط موظف به پیشگیری و مقابله با فساد هستند و هیچگونه ترک فعلی از مدیران دستگاه ها در حوزه پیشگیری و مبارزه با فساد قابل پذیرش نیست.
وی با اشاره به بحث انتخابات و توصیه ها  و هشدارهای مکرر به عدم دخالت مدیران و کارکنان ادارات در  ورود به مسائل سیاسی گفت: زمینه آموزش مدیران و کارکنان ادارت جهت آشنایی با قانون سلامت اداری برای جلوگیری از تخلفات امری اجتناب ناپذیر است که با برنامه ریزی های بعمل آمده تعدادی از ادارات آموزش های لازم را برگزار کردند و در برخی ادارات هم تا پایان امسال برگزار می شود.
صالحی افزود: دستگاه های اداری و اجرایی کشور به موجب قانون ارتقای سلامت نظام اداری موظف به پیشگیری و مقابله با فساد هستند.
وی به اقدامات سازمان بازرسی در ورود به حوزه قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد اشاره کرد وادامه داد: بازرسی کل استان از هرگونه همکاری و تعامل فی مابین با بازرسی استانداری در موضوعات مختلف که منجر به تسریع در رفع مشکلات مردم شود استقبال می کند.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امورحقوقی و ارتباطات مردمی استانداری هم با اشاره به برخی از اقدامات دفتر بازرسی استانداری بخصوص پیگیری نامه های تقدیمی به رئیس جمهور در دو دور سفر به استان بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به درخواست ها، شکایات مردمی، نظارت مستمر و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان بجد در دستور کار حوزه بازرسی استانداری استان می باشد.
علی اصغر قلی پور از تلاش و  پیگیری برای جلوگیری از جذب غیرقانونی نیروی انسانی در ادارت استان خبر داد و گفت: هرگونه مزایده و مناقصه در دستگاه های اجرایی استان می بایست با هماهنگی و نظارت اداره کل بازرسی استان و دفتر بازرسی استانداری برگزار گردد.
برگزاری میز ارتباطات مردمی از دیگر موضوعاتی بود که قلی پور به تشریح آن پرداخت و گفت در این راستا با دعوت از مدیران کل استان و با حضور استاندار در مصلی های نمازجمعه استان زمینه ارتباط مردم و مسئولین فراهم می شود که رضایت مندی مردمی قابل توجهی داشته است.
وی بیان کرد: همه دستگاه ها باید سه اصل حاکمیت قانون، شفافیت و پاسخگو بودن را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا توجه به این اصول به صورت مطلق، هم در حوزه پیشگیری و هم در مبارزه با فساد موثر است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شعار ندهیم ،،،،،، عمل کنیم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا جا افتاده که اگه میخوای پیشرفت کنی باید تخلف کنی...
افراد پاک از دستگاه ها رانده می شوند
باید خلاف کنی اهل فساد باشی تا پیشرفت کنی
نشون به این نشون که یکی از مدیران که بیشترین تخلفات را داشت شد ......
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته
توی شبکه بهداشت گچساران، مسئول واحد سلامت روان ( دکتر پیرایش) فقط بخاطر مقابله با فساد ، بدترین برخوردها رو باهاشون انجام دادن !
از ردیف سازمانی اش ، عزل شده ، اتوماسیون اداری اش قطع شده ، سیستم کارمند او قطع شده ، حضور و غیابش در سیستم تردد شبکه حذف شده ، حتی تلفن اتاقش هم قطع شده ، به تخلفات اداری معرفی شده ، به دادسرا معرفی شده و...
آری ، اینها فقط گوشه ای عوارض مقابله با فساد است !!! خدایی اگه پیگیری نکنید، روز قیامت مدیون هستین !! بسم الله
کارمند
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر صالحی ؛ لطفا دستور فرمائید تیم بازرسی در ستاد شبکه بهداشت گچساران مستقر شود .
طبق رای دیوان عدالت اداری، استخدام موردی در دانشگاه های علوم پزشکی باطل شده اما جناب حسین عسکری که استخدام موردی هست ، همچنان در مسند شبکه بهداشت تکیه زده !!
طبق ماده ۸ آیین دادرسی مدنی، هیچ مقام و سازمانی نمی تواند از اجرای رای دادگاه جلوگیری کند ! ؛ چرا رای دادگاه عالی در موردجناب عسکری اجرا نمیشه ؟؟؟
کبنا جان چون رای دیوان بمنظور جلوگیری از حقوف عامه صادر شده ؛ لطفا شفاف انتشار نمایید ‌
صادق
Iran, Islamic Republic of
ایشون توی کمتر از ۶ماه تمام بستگان نسبی و سببی خودشو از باشت و بویراحمد به گچساران آورد از جمله دختر عمویش کارشناس بهداشت روان، پسرخاله همسرش کارشناس بهداشت حرفه ای ، پسر عمویش حراست شبکه بهداشت ، دوست صمیمی اش کارشناس نظارت بر درمان و ....
مردم
Iran, Islamic Republic of
کلاهبرداری جدید
بعضی مطب های دندونپزشکی در دهدشت برای ثبت عکس OPG دندإن از مریضا میگن ۲۰،۰۰۰هزارتومن‌ بدی تا یک عکس ثبت بشه. واقعا که....
میگن شبکه به‍داشت گفته
تبعیدی
Iran, Islamic Republic of
بازرسی علوم پزشکی چشم پوشی میکنن روی تخلفاتی که میبینن ک این خودش خلاف حساب میشه
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1