تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۴۶۹۷۲۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

در حوزه خدماتی، حراستی و پرستاری کمبود نیرو داریم / مجوز بکارگیری ۶۰ نیروی حراستی به ما داده شده

۲
۱
در حوزه خدماتی، حراستی و پرستاری کمبود نیرو داریم / مجوز بکارگیری ۶۰ نیروی حراستی به ما داده شده
کبنا ؛
اخیرا تعدادی از نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که در مراکز درمانی مختلفی در سطح استان مشغول به کار بوده اند، بیکار شده اند، این در حالی است که دانشگاه با کمبود نیرو مواجه است، از طرفی جاودان سیرت خبر از استخدام 60 نیروی حراستی داده است.
به گزارش کبنا نیوز، اقدامات متناقض زیادی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مشاهده می شود، که قابل تأمل است، در وهله اول تعدادی از نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که در مراکز درمانی مختلفی در سطح استان مشغول به کار بوده اند، بیکار شده اند، این در حالی است که در این استان با کمبود نیروی کادر درمان مواجه هستیم و رئیس نظام پرستاری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز این موضوع را عنوان کرده است.
دومین موضوع این است که در آزمون استخدامی اخیری که بصورت کشوری برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به میزان بسیار کمی درخواست نیرو داده است و این موضوع مورد اعتراض مردم و رسانه ها قرار گرفت. و اما چطور شده که بعد از برگزاری آزمون استخدامی، حالا رئیس دانشگاه علوم پزشکی از مجوز بکارگیری 60 نیروی حراستی خبر داده است.
رئیس علوم پزشکی یاسوج در خصوص بکارگیری 60 نیرو و موضوع انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، به فارس گفت: بکارگیری نیرو در دانشگاه نداریم.
وی در پاسخ به این سوال که اگر بخواهید نیرویی را در دانشگاه علوم پزشکی به کار بگیرید چگونه اقدام خواهید کرد افزود: حتماً بکارگیری نیرو در دانشگاه باید با مجوز و آزمون و البته با رعایت عدالت باشد.
این مسوول در پاسخ به سوال دیگری که آیا در حال حاضر نیازی به نیروی جدید هم دارید گفت: در حوزه خدماتی، حراستی و حتی در حوزه پرستاری کمبود نیرو داریم مکاتباتی با وزارت بهداشت داشته‌ایم و مجوز بکارگیری ۶۰ نیروی حراستی به ما داده شده است.
وی در خصوص نحوه و چگونگی بکارگیری این ۶۰ نیروی حراستی در علوم پزشکی استان چنین توضیح داد که با توجه به رایزنی با شرکت آوای سلامت تهران برای اجرای آزمون هنوز فرصتی به ما داده نشده که آزمون برگزار کنیم اگر آزمون برگزار شود به همه مردم استان اطلاع خواهیم داد تا ثبت نام کنند و بر اساس توزیعی که در سطح استان داریم آزمون را برگزار می‌کنیم و با رعایت همه موازین و عدالت، نیروها گزینش می‌شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و موضع این دانشگاه در قبال انتخابات گفت: قبل از هر چیز ما هم مردم را دعوت به مشارکت در انتخابات می‌کنیم چرا که انتخابات این دوره بسیار سرنوشت ساز است از مردم می‌خواهیم که پای صندوق رای بیایند ضمن اینکه به آرا و اندیشه همه مردم و به خصوص همکاران خودمان احترام می‌گذاریم.
وی در توضیح و تکمیل سخنان خود در خصوص انتخابات چنین گفت که انتظار داریم همکاران ما در حوزه دانشگاه دخالتی در زمینه انتخابات نداشته باشد البته هر کس می‌تواند عقیده خود را در خارج از حیطه دانشگاه بروز بدهد اما در خود دانشگاه کسی حق ندارد که رویکرد جانبدارانه‌ای در انتخابات داشته باشد چرا که بر اساس قانون وظیفه ما تنها در زمینه سلامت مردم و بهداشت است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه بویراحمد در خصوص نحوه فعالیت تشکل‌های دانشجویی علوم پزشکی در انتخابات آتی گفت: ما هم در کنار آنها هستیم وظیفه‌ای داریم که همه شرایط را برای آنها فراهم کنیم تسهیلگری لازم را انجام می‌دهیم اما ما ورود به موضوعات سیاسی نمی‌کنیم اما آنها می‌توانند به مسائل سیاسی انتخابات ورود کنند ولی با رعایت موازین و مقررات دانشگاه باید این کارها صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اگاه
Iran, Islamic Republic of
این مجوز زمان دکتر غلام نژاد گرفتن...
و برای بیمارستان نرگسی و بی بی حکیمه
خطاب به آگاه
Iran, Islamic Republic of
تا چهل سال ده هر جا یه خبر و عمل مثبتی بی تو بگو کار غلوم نژاد بی مردم هم باور ایکنن.. خخخ
خدا روزیته یه جی ده بیه
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1