کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

اطلاعیه فرمانداری بویراحمد در خصوص یک خبر؛ حال که نامه سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد به هر دلیل و انگیزه‌ای منتشر و موجب تشویش و توهین شده، مصرانه از دستگاه قضا خواستاریم تا تمام زوایای پیدا و پنهان نامه مذکور رسیدگی و به اطلاع عموم رسانده شود

5 آذر 1402 ساعت 12:02

فرمانداری شهرستان بویراحمد در خصوص درج خبری در یک سایت خبری مبنی بر بکارگیری برادر معاون سیاسی فرمانداری اطلاعیه‌ای صادر کرد و نوشت: موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی و پیگیری قانونی به اطلاع عموم رسانده می‌شود.


فرمانداری شهرستان بویراحمد در خصوص درج خبری در یک سایت خبری مبنی بر بکارگیری برادر معاون سیاسی فرمانداری اطلاعیه‌ای صادر کرد و نوشت: موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی و پیگیری قانونی به اطلاع عموم رسانده می‌شود.
۱. اساساً چنین چیزی یعنی بکارگیری شخصی به نام جلال حقیقت در هیچ سطحی در شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد وجود نداشته و ندارد و هیچ نوع ابلاغی، بیمه‌ای و پرداختی در این خصوص نه وجود دارد و بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۲ اصلاً امکان ندارد و اصل خبر کذب می‌باشد.
۲. بر فرض صحت (محال ) آیا صرف هم خانوادگی بودن یا برادر فرماندار یا معاون فرماندار بودن دلیلی بر سوء استفاده معاون فرماندار هست؟ و آیا سازمان ذیربط باید بر حسب ظن و گمان و صرف یک گزارش، در نامه کتبی عنوان و نام برادر فرماندار را قید کند و قبل از اثبات اصل موضوع، اصلاً چه لزومی به نام بردن از عنوان برادر فرماندار در نامه داشت و دارد؟ و دقیقاً بر اساس کدام بند‌های قانون، الزاماً باید نام معاون فرماندار علنا در نامه هشداری سازمان بازرسی قبل از اثبات اصل مسأله و نقش‌ایشان، قید گردد و برای اعاده حیثیت کدام مرجع قانونی باید رسیدگی و اقدام کند.
۳. نامه هشداری سازمان بازرسی استان در این خصوص قبلاً ۲۶، شهریور سال جاری با شماره ۲۲۷۶۷۱ (شماره منتشره ) خطاب به مرکز شهید دستغیب اعلام و جوابیه لازم و تکذیبه توسط مرکز بهداشت و مرکز شهید دستغیب نیز کتباً اعلام شد که الان همان نامه و شماره خطاب به رئیس مرکز بهداشت در فضای عمومی منتشر شده است که‌امیدواریم سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص شفاف‌سازی نماید.
۴. فرمانداری بویراحمد قبلاً و البته به صورت دوستانه از محضر معاون محترم پیشگیری از جرم دادگستری استان، درخواست کرده بود که در صورت امکان و صلاحدید برای صحت و سقم چنین گزارشی که منجر به هشدار سازمان بازرسی استان و قید سوء استفاده و رانت معاون فرمانداری در نامه شده است، دستور پیگیری دهند تا اگر سند و دلیل متقنی وجود دارد، اقدام قانونی لازم معمول و در غیر اینصورت از صدور چنین مکاتبات شتابزده‌ای که باعث نشر اکاذیب و تشویش اذهان و‌اتهام مستقیم به مدیران هست جلوگیری شود.
حال که نامه سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد به هر دلیل و انگیزه‌ای در رسانه‌های عمومی منتشر و موجب تشویش اذهان و‌ اتهام و توهین شده است، مصرانه از ریاست محترم دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد و دادستان محترم درخواست عاجزانه داریم تا دستور دهند تمام زوایای پیدا و پنهان نامه مذکور از ابتدا تا انتها و چگونگی انتشار آن مورد رسیدگی و به اطلاع عموم رسانده شود.
از ریاست محترم سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد هم توقع هست دستور فرمایند تا توجه بیشتری در بررسی چنین گزارش‌های معمول گردد و با افرادی که در این زمینه تقصیری دارند برخورد قانونی گردد.
ضمن اینکه فرمانداری بویراحمد به دلیل هجمه‌هایی که ناشی از انتشار سازمانی و اخیراً انتشار عمومی این نامه، بدون هیچ سند و مدرک متقنی دریافت کرده و پیامد‌های آن، پیگیری موضوع را از مراجع بالادستی حق خود می‌داند.
روابط عمومی فرمانداری بویراحمد


 


کد مطلب: 469713

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469713/اطلاعیه-فرمانداری-بویراحمد-خصوص-یک-خبر-حال-نامه-سازمان-بازرسی-کهگیلویه-دلیل-انگیزه-ای-منتشر-موجب-تشویش-توهین-شده-مصرانه-دستگاه-قضا-خواستاریم-تمام-زوایای-پیدا-پنهان-مذکور-رسیدگی-اطلاع-عموم-رسانده-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1