تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۶۹۴۷۱
نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه گچساران:

اجرای 50 ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران(+تصاویر)

۱
کبنا ؛نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه گچساران با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برای اعلام برنامه‌ها و فعالیت‌های متعدد و متنوع بسیجیان در زمینه‌های گوناگون فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، علمی و هنری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران در جامعه گفت: رسالت ممتاز خبرنگاران همان امیدآفرینی در جامعه است و شایسته است که اقدامات و دستاوردهای نظام اسلامی به مردم اطلاع‌رسانی شود چراکه ایجاد حس امید در جامعه در جای خود بسیار ارزشمند خواهد بود لذا خبرنگاران رسالت بزرگی بر عهده‌دارند.
         
 سرهنگ ناصر صالحی در ادامه با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج گفت: حضرت امام (ره) در 2 آذرماه 67 در پیامی پرشور به بسیجیان نوشتند که من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می‌خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چراکه در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام.رهبر معظم انقلاب نیز در خصوص اهمیت بسیج فرموده‌اند که هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به‌وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت‌ها هم ان‌شاءالله الگو و سرمشق خواهد شد.
صالحی بیان کرد: تشکیل بسیج در حقیقت ابتکار امام (ره) برای مبارزه با استکبار جهانی بود و عظمت و شکوه بسیج نیز پایه‌های استکبار را به لرزه درآورده است. امروز تفکر بسیجی در جای‌جای عالم دیده می‌شود چراکه در امتداد فرهنگ عاشورا درحرکت است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران بابیان اینکه امروز قدرت جبهه مقاومت برای دشمنان غیرقابل محاسبه است، گفت: باید توجه کرد که تشکیل جبهه مقاومت متأثر از تفکر بسیجی است اگرچه جبهه مقاومت امروز به چنان عزت، اقتدار و توانمندی‌هایی رسیده است که دشمنانش را خوار و ذلیل کرده و این مسئله نتیجه رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی معمار جبهه مقاومت است.
وی بابیان اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» آغاز می‌شود به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در گچساران پرداخت و گفت: در این هفته برنامه‌های مختلفی برای تجلیل و تکریم بسیجیان و معرفی بسیج و فعالیت‌های آن تدارک دیده‌شده است که بیش از 200 برنامه اجرایی در قالب 50 عنوان در این خصوص برگزار خواهد شد.
سرهنگ صالحی با اشاره به ‌روزشمار هفته بسیج امسال هم اظهار کرد: روزشمار هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه جاری به ترتیب عبارت‌اند از جهاد با عنوان خدمت و سازندگی؛ روز ۳۰ آبان بسیج، پیشرفت، عزت و افتخار، یکم آذرماه بسیج، ولایت، باور انقلابی  و تمدن ساز؛ روز دوم آذرماه، بسیج مقاومت ایثار و شهادت؛ سوم آذر بسیج ایمان، بصیرت و انتظار نام‌گذاری شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران عنوان کرد: روز چهارم آذرماه بانام بسیج، جهاد علمی، اعتلای فرهنگ و هنر؛ پنجم آذرماه بسیج دفاع، امنیت و اقتدار است که طی این هفته برنامه‌های متعددی نیز برگزار می‌شود.
وی افزود: غبارروبی گلزار مطهر شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره‌های شهدای محله، تجلیل از معلمان و اساتید بسیجی، خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، انجام مسابقات متنوع ورزشی و پیاده‌روی خانوادگی، رزمایش گروه‌های جهادی و اعزام به مناطق محروم ازجمله این برنامه‌ها خواهد بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: برگزاری نشست‌های روشنگری، برگزاری نشست‌های آزاداندیشی در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه، حضور حماسی بسیجیان در گردهمایی بزرگ روز پنجم آذرماه، حضور باشکوه بسیجیان در مصلا نماز جمعه شهرستان، رزمایش اقتدار محله از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواهند بود.
سرهنگ صالحی خاطر نشان کرد: برنامه‌های دیگری همچون اعزام گروه‌های جامعه پزشکی به مناطق کم برخوردار، اکران فیلم، پویش نذر خون، برپایی میز خدمت در مناطق شهری و روستایی، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، گردهمایی هنرمندان شهرستان، اجرای طرح همگام با کشاورز، برپایی ایستگاه سلامت، رفع مشکلات مدارس کم برخوردار، اعزام بسیجیان جهادگر به مناطق محروم شهرستان و ... در این شهرستان برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پایان ضمن تشکر از خبرنگاران گفت: از اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز درخواست داریم که خدمات ارزشمند بسیج را به مردم معرفی کنند و خداوند نیز به همه ما توفیق بدهند که خادمان شایسته‌ای برای مردم باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1